|
nietmeer
|
Ik vind twee uur staan ook lang, hoor. :') |
|
nietmeer
|
Ja, oké, heb je een punt mee... Ik krijgt de laatste tijd geregeld de nieging mijn ava te knuffelen |
|
nietmeer
|
Knuffelen! *stoot hoofd tegen beeldscherm* |
|
nietmeer
|
Dat is precies het probleem ja. En het beeldscherm staat een halve meter van me af |
|
nietmeer
|
Grrr... Deze computer is naar. Hij lust nooit SD-kaartjes als ik die in het SD-gleufje stop.
Lang leve kabeltjes.
Sorry voor dubbelpost.
Laatste edit 10-11-2013 16:35 |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
welke SD - SDHC ? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
I NEED to watch this movie. O_O Laatste edit 10-11-2013 17:18 |
|
nietmeer
|
Dan kijk je het, toch |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
raspweb update
http://herauthon.nl:8000 |
|
Supermeid01 Erelid
Alev: Ja.. Maar ik moet 'm samen met Jordan kijken. |
|
nietmeer
|
Dan kijk je het met Jordan. |
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
Samen met tandenborstel kijken |
|
Supermeid01 Erelid
Alev: Maar Jordan is er nu niet, dus ik moet wachten tot ik hem morgen weer zie. |
|
nietmeer
|
Nou, nog twee uur voordat het morgen is. |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
hallo ? |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.812 OTindex: 19.894 S |
|
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Goedemorgen |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Morguh |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Goedemorgen Hoe gaat het met u? Nog een beetje kunnen studeren? |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Studeren? Gaat prima met mij, wel beetje moe, maar ach dat was het waard c: En met jou dan? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Het is vroeg, sorry IK had je tekstje even wat verkeerd gelezen. Ik las studeren ipv opdrachten maken voor stage Hier ook wel moe, maar dat gaat zo wel weer over als ik in de trein zit naar huis. Kan ik tenminste nog wat sollicitatie werk verrichten |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: 'Studeren' en 'Opdrachten maken voor stage' lijkt ook zoveel op elkaar he xD Zit je nog steeds in Eindhoven? Ik ben al lang en breed weer in Tilly. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Lijkt heel veel op elkaar Nu nog wel in Eindhoven, en ik ga zo over een halfuur es aanlopen naar het station En dan vrijdagavond weer terug |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Oh? :0 Je hebt de Brabo-fever te pakken Al gewend aan de zachte 'G'? ~Kauwt op roerstokje~ ~Roerstokje breekt, stukjes schieten in keelgat~ ~Stikt in roerstoekje~ Nooit meer doen Laatste edit 11-11-2013 09:34 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Niet zo'n moeite mee IK hou ook veel meer van Braband dan van Amsterdam, ander soort gezelligheid Ik ga even broodje pakken, daarna met de trein weer zu hause. Niet dat ik echt zin heb, maar ja kan niet altijd blijven feesten he |
|