|
nietmeer
|
@allone: Het kon toch zijn dat je daar over nadenkt? Zo vreemd is dat niet hoor |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.030 OTindex: 93.513
|
Taz: swaar |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik hoef de komende paar jaren nog echt niet samen te gaan wonen. De verreafstand-relatie voelt best prettig. We zien elkaar niet veel, maar áls we elkaar zien is het geweldig. En ik wil dat niet gaan verpesten door meteen bovenop elkaars lip te gaan zitten En we hebben ook nog niet zo heel lang verkering. Ongeveer een maand of drie. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Kon toch zijn? Doe maar rustig aan, je hebt tenslotte nog een heel leven voor je Iemand zin in koffie? |
|
Roxichu Erelid
|
Wilde jij op je 18e al samen gaan wonen met een vriendinnetje? |
|
nietmeer
|
Ik zou hem elke dag willen zien. Iedere keer als we samen zijn is het fijn. Het doet iedere keer meer pijn als ik van hem weg moet. En nu... Eén uurtje in de week... En hele periodes waarin we elkaar niet kunnen zien en nauwelijks kunnen spreken.
Allemaal door hun. |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Dat snap ik, dat je hem elke dag wilt zien. Bij jou is het ook een andere situatie, mensen weerhouden je ervan hem te zien. Ik zou mijn vriend ook best vaker en langer willen zien, absoluut. Maar ik kan er best mee leven dat het even niet anders gaat. Maar als ik in jou situatie zou zitten zou ik er ook beroerd van worden :c |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ik had toen geen vriendinnetje, dus daar kan ik je geen zinnig antwoord op geven Ben toen wel op mijn 21e gaan samenwonen met mijn oom. Ook heel gezellig Alev: Des te fijner heb je het samen als je wel samen bent toch? |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: ~zucht~ Oké, een hypothetisch vriendinnetje dan. Zou je daar op je 18e al mee samen willen gaan wonen? :/ |
|
Roxichu Erelid
|
@#$%%#@$$*#$#$%@#%$* c:
Laatste edit 18-11-2013 13:34 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: hangt er vanaf hoelang ik haar dan zou kennen Maar als het zo kort zou zijn als bij jou, dan denk ik ook dat ik nog even zou wachten |
|
Roxichu Erelid
|
Ta |
|
nietmeer
|
Er is zeker niks te doen op het werk? Maar waarom vraag je hem niet of ie ook lid wordt van wmr? Dan kun je lekker samen ouwehoeren hier, of heeft ie daar geen behoefte aan? |
|
nietmeer
|
En er gaat van alles mis. Natuurlijk. |
|
Roxichu Erelid
|
Nee, mijn stage loopt over een paar weken af, dus moet alles een beetje afronden. Ik denk niet dat hij daar de behoefte, noch de tijd voor heeft. En we 'ouwehoeren' meestal op facebook, en dat gaat handiger dan op een forum Alev: Wat scheelt eraan? :c Laatste edit 18-11-2013 13:48 |
|
nietmeer
|
Wat gaat er mis dan? @Roxichu: Bestaat dat nog dan Facebook? Naar mijn mening de meest onveilige site die er bestaat. Ben blij dat ik mijn account daar heb kunnen wissen. Wel fijn voor je dat je stage bijna afloopt Weet je al wat je hierna gaat doen? Laatste edit 18-11-2013 13:51 |
|
Roxichu Erelid
|
~facepalm~ Is juist een van de meest welvarende sites op dit moment. Alle sites zijn met risico, ligt dus eerder aan jou of je die sites onveilig maakt. Tsk. Wat ik hierna ga doen? Weer gewoon verder met mijn opleiding op school denk Fyi, ik vind het eeuwig zonde dat mijn stage nu al afloopt. Heb het hier enorm naar mijn zin gehad :c Laatste edit 18-11-2013 13:55 |
|
nietmeer
|
Onvoldoendes, onvoldoendes, onvoldoendes... Ik ga veel haat krijgen de aankomende periodes. |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Ze kunnen je haten wat ze willen, beter dan je best doen gaat nou eenmaal niet En trouwens, je hebt nog zat tijd om die punten op te halen! Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag, en ik geloof niet dat ik de enige ben Laatste edit 18-11-2013 13:59 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Er was iets met hun privacybeleid, wat niet deugde, maar ja, zal wel Ik ben iig blij dat mijn account verwijdert is |
|
Roxichu Erelid
|
Hun privacybeleid is bijna waterdicht Maar goed. Een mens moet iets te zeuren hebben he :/ Laatste edit 18-11-2013 14:20 |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Roxichu: Dark Side of the Prism. Laatste edit 18-11-2013 14:27 |
|
Roxichu Erelid
|
@DoccieDraaiorgel: Precies xD Je zegt het zelf al; Prism. Als je er het juiste licht op schijnt, is het prachtig om te zien en dat geld ook voor het leven. Laatste edit 18-11-2013 14:25 |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
Roxichu Erelid
|
Zie je, een mens moet altijd wat te zeuren hebben |
|