|
nietmeer
|
mamameisje: FrankB: Dat is mooi om te horen Heb jullie beiden een poos gemist. Waren jullie nog op vakantie geweest? mamameisje: Stress vanwege examens of zo? |
|
nietmeer
|
Taz: Nee, doe havo 4 nu voor de 2e keer, en ben gewoon enorm bang/gestressed dat ik het weer niet haal |
|
nietmeer
|
mamameisje: Gewoon je best doen. Ik geloof in je als dat helpt. Want je kunt het @Roxichu: Once upon komt vandaag niet die komt pas woensdag |
|
nietmeer
|
Taz: Tja, ik hoop dat het lukt, maargoed |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Taz: Lieve schat, internet is je beste vriend. Once Upon A Time Ik kijk het elke avond Laatste edit 18-11-2013 19:54 |
|
nietmeer
|
Ik ben even weg, tot over ongeveer een halfuurtje |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ja hoor es Zover had ik nog niet gekeken Gelukkig wel zonder reclames mamameisje: Ok tot zo |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Taz: vakantie? naar dromenland @Roxichu: hoi |
|
nietmeer
|
Stiekum in de klas willen eten snap ik. Dat je dat als docent niet wilt snap ik ook. Een jongen van Griekse afkomst heeft zich in Papa Wortels klas onsterfelijk gemaakt, door een ultiem voorbeeld te geven van "hoe dat níét te doen" Als rechtgeaard Griek had hij Tzatziki op zijn brood (yohurtsaus, zwaar aan de knoflook) Als netjes ingeburgerd in Nederland ingeburgerd iemand had hij daarnaast ook pindakaas op zijn brood Hij zat voorin de klas en probeerde het stiekum achter zijn handje op te eten Pindakaas is best lekker behalve niet bij het ontbijt, tzatziki is lekker behalve bij het ontbijt, en de combinatie lijkt me vies |
|
FrankB Oudgediende
|
wortel: andere afkomst, andere gewenning, andere gewoonten, andere smaak |
|
nietmeer
|
wortel: Hou op ik krijg er trek van FrankB: ja wet ik veel of binnendromen land mag ook |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
nieuwe poging, hallo mensen |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
We mogen geen water in de klas drinken, anders moeten we een opstel schrijven en dat laten ondertekenen bij onze ouders. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ja kom er al een paar dagen niet meer tussen, ben er nu net weer |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
FrankB: hey hallootjes Taz: de gesprekken hier. laatst ook al niet |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: dat weet ik wel zat even met mijn hoofd ergens anders aan te denken Het is echt weer eens ouderwets druk |
|
WortelKwadraat Erelid
|
FrankB: ja gelukkig iets, zit nu op mn streef van minimaal 56 ^^ Taz: aha okey . |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
FrankB: jup , ben ook maar 1.64 of zo |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
FrankB: klopt helemaal, groter word k niet. Kan in elk geval bij de pedalen van mn bus ^^ |
|