|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Alev sterkte met de hoofdpijn, moet je anders op je vinger slaan dan heb je geen hoofd pijn meer. @nosphoenix Laatste edit 26-11-2013 17:16 |
|
nietmeer
|
*slaat op vinger*? |
|
meeky Erelid
|
Alev hielp bij mijn man wel. Hij had hoofpijn tijdens het klussen, toen sloeg hij op zijn vinger. Vreemd genoeg was zijn hoofdpijn over We moesten alleen naar het ziekenhuis dus doe het wel voorzichtig Oja wij gaan eten, tot later Laatste edit 26-11-2013 17:36 |
|
nietmeer
|
Ik zal het proberen, dankje. En eet smakelijk. |
|
meeky Erelid
|
Weer terug Mannetje is de kinderen naar bed aan het brengen, zo koffie zetten maar nu eerst op WMR |
|
nietmeer
|
Je moet eens thee drinken. Veel gezonder. Ik ben echt dol op zoethoutthee. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik denk toch dat ik morgen maar naar school ga, ik voel me zo slecht als ik thuisblijf. Ik kan toch niet zomaar ongeoorloofd afwezig blijven.. |
|
meeky Erelid
|
Alev thee! Nee dat staat niet in ons woordeboek en dus kopen we het ook nooit. Heb van vroeger veel te veel thee noeten drinken van mijn ouders, heb nu een thee allergie |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Mijn hele leven draait om thee. 's Ochtends: Thee! 's Middags: Thee! Thuis komen: Thee! Avond: Thee! Voor het slapen gaan: Thee! |
|
meeky Erelid
|
Alev heb hetzelfde maar dan nu met koffie. Behalve voor het slapen dan nemen we een borrel, biertje of wijntje. |
|
nietmeer
|
Zozo, en dan ga je aangeschoten het bedje in? |
|
meeky Erelid
|
Dan slapen we lekkerder door, of hebben we nog energie voor. .......... iets Nee geen thee bij ons, kunnen ook zegen te gezond! Nu een heerlijk reukend bak koffie, weer perfect gezet. |
|
nietmeer
|
Quote @Supermeid01: Ik denk toch dat ik morgen maar naar school ga, ik voel me zo slecht als ik thuisblijf. Ik kan toch niet zomaar ongeoorloofd afwezig blijven.. Oh jawel hoor. |
|
nietmeer
|
Geen enkele koffie is perfect als het geen thee is. |
|
Supermeid01 Erelid
nosphoenix: Ha. |
|
nietmeer
|
*Vliegt café binnen* Hoi |
|
Supermeid01 Erelid
Vailan: Pas op dat je niet door de ruit heen crasht. |
|
nietmeer
|
Da's nog nooit gebeurd . Lijkt me wel erg hoor, glas in je veren krijgen . |
|
nietmeer
|
Nachtgold vloog eens een keer tegen de balkondeur aan en viel toen in de prullenbak. Heel zielig naar mij roepen. En Jeagermeister botste een keer tegen diezelfde balkondeur en vloog toen weer netjes naar zijn kooi. |
|
nietmeer
|
Een vogel stoot zich geen twee keer aan dezelfde deur. |
|
nietmeer
|
Ze vliegen ook niet meer tegen ramen. Nachtgold nog wel eens tegen de muur.. |
|
nietmeer
|
Je zou toch denken dat ze 't na 1 keer wel door hebben. Maar ja, jouw vogels zijn dom, dus.... |
|
nietmeer
|
Hij is meestal heel erg in paniekenthousiastmoetspiegelbeeldzien als hij tegen de muur vliegt. |
|
nietmeer
|
Raar beest . |
|