|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Maar ze houden je wel droog en warm, zoals vandaag met het weer. En onze dochter wilde buiten spelen, dat mag maar wel een jas aan. |
|
nietmeer
|
Als je allebei Disney natekent, steel je niet van elkaar maar van Disney. |
|
nietmeer
|
Quote @meeky: Maar ze houden je wel droog en warm, zoals vandaag met het weer. En onze dochter wilde buiten spelen, dat mag maar wel een jas aan. Een vest houdt je ook warm. En als ik buiten ben als het regent. Dan wil ik buiten zijn. Anders wacht ik gewoon ergens tot het droog is En tegenwoordig ga ik nergens meer fietsend naartoe vanwege een lekke band waarvoor ik te lui ben om die te plakken. |
|
meeky Erelid
|
Ja een vest houd je ook warm maar niet droog.
Nu liggen onze kinderen lekker warm in bed en leggen wij nog een blokje hout in de openhaard. |
|
nietmeer
|
Openhaard.. Nice! |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
nosphoenix: Laat die band plakken Ik had 'm laatst lekgereden tijdens m'n route van de thuiszorg. Dat was wel shit |
|
nietmeer
|
Naar werk ga ik met de bus.. School is op loopafstand. Mijn vrienden hebben scooters of autos... Dusja Waarom zou ik dat ding laten plakken? |
|
meeky Erelid
|
nosphoenix altijd makkelijk een fiets, wat als de bus niet rijd en je geen ander vervoer hebt na het werk. Of je moet ergens met spoed naar toe en de enigste mogelijkheid is je fiets. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Ik heb het gelezen en die Pandading heeft geen gelijk. Zoals ik al zei: Wanneer je dezelfde referentie gebruikt zul je een aantal kenmerken hebben die op elkaar lijken. |
|
nietmeer
|
Quote @meeky: nosphoenix altijd makkelijk een fiets, wat als de bus niet rijd en je geen ander vervoer hebt na het werk. Of je moet ergens met spoed naar toe en de enigste mogelijkheid is je fiets. Als de bsu niet rijdt ga ik lopend. Tis op loopafstand zz En als het een spoedgeval is leen ik een fiets van de buren.. Die zouden het wel begrijpen desnoods krijg ik nog een lift ook. Niet dat het contact goed is met de buren ofzo.. Maar het zijn mensen |
|
nietmeer
|
Zzzzzzzzz. |
|
meeky Erelid
|
Alev slaap lekker
Rustig hier niet, ben zelf een nieuwe blog aan het schrijven. |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Zzzzzzzzz. tsk tsk |
|
nietmeer
|
Dorst, eeuwige dorst. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Dat is de vloek van de thee |
|
meeky Erelid
|
Alev tja ik zeg drink de waterkraan maar leeg. |
|
nietmeer
|
Ik drink zoveel tot ik vol zit, maar dan heb ik nog steeds dorst. 't Is altijd zo. |
|
meeky Erelid
|
Tja vreemd Maar altijd dorst hebben is een van de symptomen van suikerziekte. Laatste edit 27-11-2013 22:21 |
|
nietmeer
|
Ik heb geen suikerziekte. |
|
meeky Erelid
|
Alev gelukkig maar Maar dat kan een rede zijn dat je altijd dorst hebt. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: En hoe is het met de alvleesklier? |
|
nietmeer
|
Goed? Ik heb wat aan mijn schildklier. Moet nog een afspraak met mijn interniste maken, er is lang niet naar gekeken. Heb nu ook geen medicatie. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Ik denk dat het verstandig is om via Skype ofzo met Pandading te praten. |
|
meeky Erelid
|
Alev wel een keer doen Gezellige mensen, ik ga mijn bed in. Wijn fles is leeg, openhaard blok is op gebrand en morgen weer vroeg werken als mama. welterusten en tot morgen Laatste edit 27-11-2013 22:56 |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: Oepsie, verkeerd orgaan |
|