Cafe Ochtend glooren |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote LessienElensar: Quote Jannick: En..Ik vond het leuk om al dat poep als vingerverf te gebruiken.. Dat waren dus al die vegen op je kamer JAA!!!! |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Jannick Oudgediende
NIEMAND BEGRIJPT HOE MOEILIJK HET IS OM DE DRANG TE WEERSTAAHAAN!!! |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Nou Jannick... dat is nou creatifieteit... Het conventionele overboord zetten... nieuwe dingen proberen... jezelf laten leiden door je hard... nieuwe dingen proberen!! Ofzo... |
|
nietmeer Erelid
|
Weet nu, dat we dus je muren opnieuw kunnen gaan doen |
|
Jannick Oudgediende
Quote LessienElensar: Weet nu, dat we dus je muren opnieuw kunnen gaan doen Hoeft niet, ben twee jaar geleden verhuist.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: Had je dan eerder moeten zeggen, dacht dat je op de muren aan het verven was en heb het daarom gewoon laten zitten, als straf Gaat dat niet ruiken?? Dat laten zitten?? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote LessienElensar: Had je dan eerder moeten zeggen, dacht dat je op de muren aan het verven was en heb het daarom gewoon laten zitten, als straf Gaat dat niet ruiken?? Dat laten zitten?? Vroeg me al altijd af, waar die geur vandaan kwam dacht steeds dat hij het weer in zijn broek had gedaan |
|
Jannick Oudgediende
Was al weggehaalt.. Maar, Lessien, beloof je het niet door te vertellen? |
|
nietmeer Erelid
|
Nee zoon, zal het ECHT niet doorvertellen.... |
|
Jannick Oudgediende
Okee.. Dankje.. |
|
nietmeer Erelid
|
Graag gedaan hoor jongen, jou geheim is veilig bij mij , maar ga nog wel aan je vader vragen, waarom hij je kamerdeur op slot had gedaan |
|
Hoskeu Erelid
|
Nou.. dat was dan de climaxx voor vandaag... Kan ik die tien cigaretten die ik tegelijk in mijn mond heb van de spanning weer uitmaken.... -en toen was er koffie- |
|
Jannick Oudgediende
Quote LessienElensar: Graag gedaan hoor jongen, jou geheim is veilig bij mij Dankje lieverd.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Jannick: NIEMAND BEGRIJPT HOE MOEILIJK HET IS OM DE DRANG TE WEERSTAAHAAN!!! De w-Zee is rechtdoor links-af, derde deur - schakelaar aan de linker kant - wasbak rechts, handdroger aan de andere kant, handleiding hangt op, huisregels, verzekeringsvoorwaarden, reddingsprocedure, gijzelprotocol, inschrijving van bij de KvK, stichtings schrijven, bankrekeningsafschrift, colportatievergunning, afstudeerwerkstuk, diploma's en getuigschriften, zwemdiploma, speltje van de welpen, stikkertje van juf tina voor mijn eerste taal les. Dus, ben ik nu overtuigend genoeg? |
|
puppy Erelid
|
Quote Jannick: Quote LessienElensar: Weet nu, dat we dus je muren opnieuw kunnen gaan doen Hoeft niet, ben twee jaar geleden verhuist.. Lessien; hihihi, niet gemerkt dat ie weg was?;) |
|
nietmeer Erelid
|
Nee, dat heeft hij goed gedaan, maar ja, heb ook vijf kinderen, kan het af en toe niet meer bijhouden |
|
Jannick Oudgediende
Quote LessienElensar: Nee, dat heeft hij goed gedaan, maar ja, heb ook vijf kinderen, kan het af en toe niet meer bijhouden Sniff.. |
|
nietmeer Erelid
|
ja, maar zoon, je komt ook nooit eens langs voor een kopje koffie en je zat altijd al, alleen maar op je kamer, dus dacht dat je daar steeds zat.....als je thuis kwam zei je nooit gedag en ging gelijk naar je kamer af en toe, wist ik niet eens, dat je al thuis was |
|
nietmeer Erelid
|
Maar kom binnenkort dan wel even een bakje koffie bij je drinken Wil toch wel zien hoe je nu woont en of de muren niet onder de vegen zitten |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu pakt de mic van de geluids installatie*
Damens en heren... Hierbij kondig ik de laatste ronde aan in dit etablisement... het is bijna 12uur... |
|
puppy Erelid
|
en we gaan nog niet naar huis... |
|
Jannick Oudgediende
Collaatje graag.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |