Cafe Ochtend glooren |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Of zijn been, vindt ie heel eng |
|
nietmeer
|
Ik las ergens iets over een Engelsman die tijdens het minnen iets knakte.... |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Pff..lekker belangrijk zijn been Kpuc, dat een broodje aap verhaal, dat kan helemaal niet |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
"Noord- en Zuid-Korea hervatten overleg"
Mompel fuzzewus.. mja.. denk ik ook ja, toch betere he, goed nou..
Geachte damen en heren, lieve aanwezigen, diplomaten en andere rechtenschenders uuh..sorry vaandelzwaa.. wereldleiders..ja.dat was het woord (groene boekje is nix, hup.. in de haard..)
We hebben toch besloten om Noord-Korea te laten zoals het is dat wordt dus Noord-Korea en Zuid-Korea blijft gewoon Zuid-Korea.. wij zijn toch overtuigt dat een omgooi van deze benamingen enige logistieke problemen zal opleveren voor onze leveranciers. Kruisje is Noord-Korea en Bolletje is Zuid-Korea - Boter-Kaas-en Eieren moeten tenslotte op tijd geleverd worden, dus.
Noord-Korea is Noord-Korea en Zuid blijft Zuid.. Hartelijk bedankt voor uw moeite en tot de volgende keer, zwaai zwaai.. Ja Bill ook aan de vrouw..
Oh, over dat meer knuffelen tussen Noord en Zuidenzo.. oh dat doen we al jaren - Dat is ook een beetje privé.
Maar we moeten nu gaan, de thee wordt koud.. doei.. *Fang!!* *fang!!*
|
|
nietmeer
|
Woehaaa, Heraux, wat geven ze jou te eten? Dat spul moet ik ook hebben! |
|
heraux Oudgediende
‘Ik heb duurzaamheid moeten doordrukken’
Tijdens een Riolo Messe in Essen waar voorheen de Auto Messe werdt gehouden heeft de voorzitter van de ToiletRol-Industrie zijn nieuwste aanwinst gepresenteerd.
Volgens Sjef Doodlemakers, ook bekend voor zijn zeer Artistiek werk in de Alternatieve Hoek, is het nieuwe product drie keer zo duurzaam. Hij steld voor om het papier in zijn geheel niet meer te gebruiken en terug te gaan naar een natuurlijk, millieuvriendelijk, energie zuinig en onbetwist perfect ontwerp van moeder natuur zelf.
Het zou gaan om een concept dat het eerste gebruikt werd in de vroege middeleeuwen waar mensen experimenteerden met hun eerste levensbehoefte, na het eten, namelijk het ontlasten.
Pleeboei John, zijn maskotte, is reeds geheel onder de indruk, volgens hem zal het een revolutie zijn in de wereld van de keramiek en natuurlijk ook in de Bos en tuinbouw. Het zal de Biesbos in zijn hele huidige staat doen veranderen verzekerde de aanwezige hoofd van de plaatselijke Padvinders organisatie, Don Akila.
Stro werd eeuwen gebruikt om de broze billen van menig Koning, zoals Karel de grote Kerel, te voorzien van een schone onderbroek. Het weer introduceren laat nog op zich wachten - het aanpassen van het rioolstelsel zal nogwel enige tijd in beslag nemen, vooral omdat het verwijderen van de pijpen veel graafwerk vergt.
Het wederom installeren van snel stromend water voor de geschikte begrachting zal in 2020 klaar zijn.
Het is echter ook toegestaan om er te recrieeren, zoals zwemmen, sportvissen en kanovaren - hiermee wordt het moderne riolerings systeem een systeem met grote baten en kan dit de productie van stro financieren. De overheid is danook van plan om de lokale Farmer-industrie een degelijke subsidie te geven om deze van de shit af helpen.
Tot zo ver onze bijdrage uit Essen.
(c)WMRadio |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Gaapp.. Goedemorgen.. |
|
Hexic Lid WMRindex: 2 OTindex: 50 Wnplts: Purmerend
|
gaap terug...Morruguhhh |
|
Jannick Oudgediende
Gaaaaaap.. Wie heeft er nog wat leuke dromen gehad? =D |
|
heraux Oudgediende
Ik droomde dat ik wakker werd.. en wat deugd - het was geen droom...
eerst even kaffe
|
|
heraux Oudgediende
|
|
Jannick Oudgediende
Leuke droom hooor.. |
|
heraux Oudgediende
~ koffie pot ~ entio - meter
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
*gaaaaap* het is weekend en toch word ik door die $%&$&^&*^wekker wakker gemaakt om 9 uur, ik moet weer s vroeg voetballen... |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Hoezo voetbal je dan ook? Ga dan waterpoloën, dat is tenminste 's middags En chloorwater helpt goed tegen de kater |
|
heraux Oudgediende
Chloorwater als medicatie..hmm..juist.. Zwavelzuur als haargroeimiddel.. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
normaal speel ik wedstrijden rond 1-2 uur 's midddags maar nu mot ik om half 1 al voetballen, das dus om kwart over 11 bij mn vriend zijn. ik wil uitslapen! maja als we winnen is alles weeer goed |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Oke, veel succes dan maar, ik ga eten!
Tot ziens! |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ff afstoffen en terug zetten KOFFIE!!!!!!!!!!! |
|
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
Doe mij maar chocolade melk met slagroom tis klote weer buiten |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
De zon schijnt hier tegen een wolkenloze lucht Doe maar een lekkere bak sterke zwarte koffie om wakker te worden (zit al meer dan een uur op mijn werk maar goed ) |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik heb het gevonden... Ik weet wat heraux maakt wat ie is. Volgens mij heeft ie als kind zijnde een keer een stuierbal verobert. Het springerige goedje waaruit een stuiterbal normaliter bestaat is vervolgens door zijn lichaam opgenomen en op de tranportband richting de hersenen gezet. Vandaar zijn stuiterige hak op de tak gedachtengang! *boink* *boink* Cool, ga ik denk ik ook eens proberen Hoi Heraux! |
|
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
ik zit ook al een uurtje hierzo.. en de lucht is hier ook blauw en de zon schijnt hier ook.. maar toch is het koud, en wil ik chocolademelk |
|
heraux Oudgediende
grijs wit bewolkt maar life is ok
goede morgen - Weer Met Redelijke mensen aan tafel.. koffie.. koekje.. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
iemand trek in appelgebak? |
|