Cafe Ochtend glooren |
nietmeer
|
Supernenormalno jak, hvala |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
..#koffie.zetten=1 ..{ .. fill sprite(0,0,0) for while n,m,o range (n=0 to 100 ) (m=0 to 100) (o=0 to 100) jump xyz.task put (x,y,z,color)=dot next }
oh, nee , water in de bak zak in de trechter zak vullen met 30mg koffie zak.eenheid plaatsen -vergrendel perculator.power=aan
oops.. ik heb nachtmerries..
|
|
heraux Oudgediende
oh, dan is het goed.. nog andere wensen?
6:37
de kraaien kraaien de zon komt op de schemeringen dichten ontluikend voorgeval takken bewegen zwoel een wolk tekenen tekens wie zal zeggen wat die zeggen zal Contrasten, duister blauw tegen iets licht grijs
contrasten vervagen vervangen andere lijnen in het vroege spel vlekkerige vlakken komen en gaan, zo heeft ieder iets een deel in het bestaan.
elke minuut een beetje meer moeilijke beelden worden lichter uit de duisternis verrijst een warrig geheel van groen
ontwaakt gij koude ochtend maakt van de gelijkende dood een goede slaap
hoort de kraaien kraaien de zon komt op en zo zit er na vele uren de nacht er weer op.
|
|
heraux Oudgediende
oh, ik mis iets
|
|
nietmeer
|
Morgens Ikje, kopjen koffie? |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Doe der maar twee. Slechte nacht gehad... |
|
heraux Oudgediende
ja, hiero.. ik heb voor de Routier inmates nescafé voor de nugteren koffie tique Koekje erbij?
|
|
nietmeer
|
Lief meisje zal ook wel een bakje lusten, thee of koffie? |
|
heraux Oudgediende
waar is dat lief meiske dan? (joeehoee.. kom eens achter de theek .. wat zoek je daar nu?)
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.339
|
Doe mij ook maar een bakkie pleur en leg er een cracker met oude kaas naast. |
|
heraux Oudgediende
naw sjaakie.. goed geslaape? hiero een bakkie prakwater en de crackert
na, ik heb eve doorgeweruk want ik mot iets maar weet niet wat en dat is heel intensief weatje..
*slobber*; mja.. 'twordtweat wel goe weer hoor.. dadelijk even naar Maastricht (schone stad zonder duinen)
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Goeiemorge... Heb egt k*t geslapen, mn rug :\ auw... |
|
heraux Oudgediende
lekker bakje thee kamille voor de zere bille..
neem daar die sofa man, dat ligt echt lekker.. |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
Doe mij maar een kopje terug-in-de-tijdt thee kom ik noch optijd op school |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote NeaRoW: Goeiemorge... Heb egt k*t geslapen, mn rug :\ auw... Vraag me af wat je gedaan hebt |
|
heraux Oudgediende
goeiemorje lekke geslaapt? eerst een koppie koffie - en de krant - het 5 uurtje is al achter de rug.. Er is er een jarig hoera hoera.. een nieuwe dag is erbij.. |
|
Gaaap.... goeie morge iedereen ! "Draait even alle mogelijke kanten op" en komt erachter dat hij nergens last van heeft |
|
heraux Oudgediende
Perfect, hup naar de steengroeve *pats* *zweep* *ransel*
eerst een kopje koffie ? |
|
Graag maar dan wel met thee ipv koffie pats*zweep**ransel* gaat het er zo hard aan toe op de uni ? |
|
heraux Oudgediende
Een thee voor de Uni-slaaf *pats* *zweep* *ransel*
Blokken student, hup waar zijn de boeken.. |
|
heraux Oudgediende
wie is er nog wakker?
wie is er nog hier
wie wilt met me delen
en lekker flesje bier?
|
|
heraux Oudgediende
GOOOOOOOODe Morgen wie is er wakker... ben jij wakkerrr... Nou.. bewijs dat maar eens volgens mij ben je gewoon an ut slaapwandelen.. want... je hebt je bedlaken nog aan ahahaha... Edit Kpuc: Morgen Heraux, dat ene stukkie komt niet op wmr maar ik plak m hieronder voor je, want leuk is ie zekers Je zult maar psychiater van beroep zijn, dan krijg je zulke brieven: Brief aan mijn psychiater Hierbij wil ik u graag mijn uiterst verwarrende toestand uiteenzetten. Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een radio en een T.V. Hij was weduwnaar en ik ongehuwd. Beneden ons woonden een weduwe en haar dochter, beiden schoon van uiterlijk en zonder radio of T.V. Ze kwamen geregeld bij ons op bezoek en ik werd verliefd op de weduwe en ben uiteindelijk met haar getrouwd. Mijn vader en de dochter van mijn vrouw werden niet veel later ook verliefd op elkaar en als gevolg daarvan trouwde mijn vader met de dochter van mijn vrouw. Toen begon de ellende: Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw trouwde, dus ook mijn dochter, is mijn dochter nu mijn moeder. Ik ben echter tegelijkertijd haar vader, omdat ik met haar moeder getrouwd ben. Verder werd mijn vader ook de schoonzoon van mijn vrouw en ik dus zijn schoonvader, aangezien ik met de moeder van zijn vrouw getrouwd ben. Mijn vrouw kreeg inmiddels een zoon. Dat is ook mijn zoon, maar tevens de broer van mijn schoondochter, omdat zij een dochter van mijn vrouw is. Hij is dus ook de zwager van mijn vader en mij. Ik ben dus de neef van mijn zoon. Dus ook de neef van mijn schoondochter, omdat zij een zuster van mijn zoon is. Dus mijn schoonmoeder is ook mijn tante. De jonge vrouw van mijn vader werd moeder en haar zoon werd dus mijn broer. Mijn zoon is oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is. Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want zij is het kind van haar dochter. Ik ben dus zijn grootvader. Aangezien de grootvader van mijn broer ook de mijne is, ben ik zo dus mijn eigen grootvader! Kunt u nu begrijpen waarom ik in de war ben ? Met vriendelijke groet, K. Napindewar |
|
nietmeer
|
Smorgens allen, heraux, tis een maf stukkie |
|
heraux Oudgediende
ja, het is gewooon hiel-aar-ies.
je hebt ook de bronlink - daar zitten leuke citaten tussen...
|
|
heraux Oudgediende
|
|