condoleance register voor Ledi |
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Vannacht is onze lieve ledi overleden. Ik zal je gaan missen meissie. Rust zacht Laatste edit 19-04-2014 16:20 |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
rust zacht.... veel mensen op WMR zullen je missen.... |
|
borisbaarlo Senior lid WMRindex: 50 OTindex: 1.036
|
Rust fijn... Ik zal je missen... en sterkte iedereen :'( Laatste edit 19-04-2014 16:19 |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Veel liefs, rust zacht Het ga je goed hierboven! Lieve groet. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Huh?! WOW. Dat had ik echt nooit zien aankomen. Gecondoleerd Ledi <3 R.I.P. |
|
nietmeer
|
Colondeances en sterkte voor familie, vrienden en mede-WMR'ers van Ledi. |
|
nietmeer
|
Heel triest nieuws. Ledi, we zullen je missen. Ik in ieder geval wel. Ondanks je hoge leeftijd was je altijd jong van hart en zeer modern in je opvattingen. Ik mis je nu al. Alle nabestaande en WMR-leden veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit grote verlies. |
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
Wat een schok. ook zooo onverwacht. rust zacht ledi. als je op wmr was had je psen helemaal geweldig gevonden. en we zullen je altijd missen. |
|
nietmeer
|
Ongelooflijk. Rust zacht lieve ledi Heel veel sterkte voor alle nabestaanden |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Zojuist ook even gesproken met de zus van Ledi, ze wil jullie allemaal bedanken voor de mooie tijd die jullie Ledi hebben bezorgd. "Veel tijd spendeerde ze achter de computer en 90% daarvan aan WMR." |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Rust zacht Ledi. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. Liefs Laatste edit 19-04-2014 16:48 |
|
nietmeer
|
Een 'Grande Dame' is heengegaan, moge zij rusten in vrede Mijn innige deelneming aan familie en vrienden.... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
Ik zal je missen ledi. Rust in vrede. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Rust zacht Ledi Heel veel sterkte voor de nabestaanden . |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.116
|
Een vreselijk bericht. Zonder haar is het hier WMR niet meer. We zullen haar missen. Rust zacht, lieve, wijze, grappige, mild oordelende Iedi! |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Rust zacht lieve Ledi. Ik zal je nooit vergeten! |
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Rust zacht lieve Ledi, je was altijd hier aanwezig voor een goede lach of lief bericht. Je zal erg erg gemist worden Laatste edit 19-04-2014 17:08 |
|
nietmeer
|
Lieve Ledi Ik mis je nu heel erg Ik zal vanavond naar de sterren kijken |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik kan het nog niet geloven maar het is dus toch waar... Ledi het is nog veel te vroeg maar blijkbaar ben je ergens anders nodig nu en moeten we je loslaten ...het doet pijn Rust zacht en ik laat je lekker op mn vriendenlijstje staan zoals ik met meer lieve mensen heb gedaan die niet meer onder ons zijn <3 Vanavond brandt een kaarsje voor jou op de avond van het licht |
|
nietmeer
|
In ons laatste, eigenlijk nog best recente mailcontact schreef je dit: "Ja, ik ben thuis en ben druk met schterstanden inhalen op internet en in het echt (uiteindelijk ben ik zoaar weggeplukt van mijn dagelijkse leven)" Ik heb hier niet meer op gereageerd, en daar heb ik nu vreselijk spijt van ... Nu je voorgoed bent weggeplukt uit het echte leven, hoop ik dat je rust en vrede zult hebben, lieve, begripvolle, intelligente, soms doldwaze Ledi ; dankzij jou was af en toe een bezoekje aan wmr de moeite waard!! |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.007 OTindex: 93.473
|
lieve Ledi, je was één van de belangrijkste personen in onze WMR-familie we zijn verdrietig dat je gegaan bent, maar wensen je alle goeds ~ vond je Pasen een goede tijd om naar de hemel te gaan? sterkte aan alle familie we zullen met liefde aan je blijven denken |
|
Jessica1987 Senior lid WMRindex: 250 OTindex: 39 Wnplts: lochem T S |
Sterkte allemaal Dit erg ongewacht voor wmr Ledi,ik ken je niet persoonlijk maar je blijf wel in mijn hart. Ik weet niet hoe ik moet typen maar ik hoop dat je in de geestenwereld bent dat je op ons kan neer kijken Groet van jessica Ps: ik steek een kaartje aan Laatste edit 19-04-2014 18:30 |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.007 OTindex: 93.473
|
PS en ik steek ook een kaarsje aan |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
ik ben er stil van... lieve ledi, rust zacht |
|