WMR Bowling 1 |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Whaaaaaaaaaaah.. Nog maar 21 nachtjes slapen!!!! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Dames en Heren, de planning voor zaterdag 14 okt: we bowlen van 14 tot 15 uur. De verdere tijden komen binnenkort via de mail en op de wmr feestje pagina... |
|
Jannick Oudgediende
Ik denk wel dat we nog tot 5 uur aan het kletsen zijn.. Of we zoeken nog een cafeetje uit, en daar mogen de vips komen.. |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
:cry::cry::cry: ik mag nog geen cafeetjuhs binnen snif snif ben nog te jong maar het bowlen zou mij wel leuk zijn al heb ik geen idee hoe ik daar moet komen anngezien ik nog geen auto heb of mag rijden en fietsen is vanuit hoofddorp een beetje ver |
|
Jannick Oudgediende
Ik ben 14, en ik bedoel met cafeetje bijv. op een terrasje ofzo.. |
|
Voogeltje Administrator
Quote 100%mafkees: rijden en fietsen is vanuit hoofddorp een beetje ver Neem even contact op met lid apie! Die komt uit Haarlem en wordt door zn vader gebracht met de auto... |
|
Jannick Oudgediende
Zal het haalbaar zijn om van het treinstation naar het Mitland hotel te lopen? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik wil best op het station leden opwachten om naar de bowling te gaan,ben ik ook niet alleen |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
@Voogel, mag het adres op de feest pagina? Quote Luna: Ik wil best op het station leden opwachten om naar de bowling te gaan,ben ik ook niet alleen Gaat jou trein langs Tilburg? Mij herken je wel (wmr shirt ) |
|
Luna Moderator
Ja,volgens mij |
|
NeaRoW Erelid
ER MOETEN MEER MENSEN NAAR T FEEST KOMEENNN!!!!!!!! Quote Luna: Ja,volgens mij o ok |
|
Luna Moderator
Niet te enthousiast |
|
Renegade of Funk Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 175 Wnplts: Amersfoort
|
Ik zal ff kijken of ik kan / mag en tijd heb Bowlen is altijd leuk |
|
NeaRoW Erelid
Quote Luna: Niet te enthousiast BLIJF ALLEMAAL THUIS!!!!! |
|
Voogeltje Administrator
Quote NeaRoW: Voogel, mag het adres op de feest pagina? Staat er op. Meer dan 30 man kan wel maar dan wordt het wel erg druk met bowlen (we hebben maar 6 banen) |
|
Luna Moderator
Quote NeaRoW: Quote Luna: Niet te enthousiast BLIJF ALLEMAAL THUIS!!!!! Nee,ik bedoel jouw reactie : oh ok |
|
Jannick Oudgediende
Ik mag..
Alleen moet mijn moeder Voogel nog spreken.. |
|
teknut Senior lid
WMRindex: 541 OTindex: 298
|
ik kom niet hoor...tenzij t een freeparty is !!!! |
|
teknut Senior lid
WMRindex: 541 OTindex: 298
|
ik wil ok een avatar --lekker ontopic-- blame the redwine.... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
heyhey allemaal, ik heb nog eens goed nagedacht en het er met mijn ma over gehad, maar het wordt voor mij echt druk. ik moet nog 2 projecten afsluiten voor school voor 1 dec., dat lijkt nog ver, maar het ene is een spel met gamemaker gemaakt, waar ik nog niet voor heb, en gamemaker niet echt snap. het andere is mijn pws en dat wordt erg groot. Ik vind het onwijs jammer dat ik niet kan komen, ik wens jullie allemaal ontzettend veel plezier, ik wacht met smacht op de fototjes! want ik wil jullie natuurlijk ook zien!!! Moge de beste winnen!! dikke kus, Anna (thee-monster) ps. nog steeds geen internet |
|
Luna Moderator
Jammer dat je niet komt en we hopen allemaal dat je snel weer internet hebt |
|
Jannick Oudgediende
Quote Thee-monster: lang verhaal.. En wat nou als ik Thee wil? Jij moet gewoon komen! |
|
Luna Moderator
Quote Voogeltje: Quote NeaRoW: Voogel, mag het adres op de feest pagina? Staat er op. Meer dan 30 man kan wel maar dan wordt het wel erg druk met bowlen (we hebben maar 6 banen) Voogeltje,er is ook nog plek aan de bar |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik mag niet |
|
Luna Moderator
Ah,wel jammer |
|