Beste Balkenende |
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Je kan klagen wat je wil maar ik zie een ander kabinet samenstelling het nog niet beter doen. En daar komt nog bovenop dat Nederlanders altijd wel wat te zeiken hebben, dus het zal nooit naar volle tevredenehid gaan. Ik ben het eens met Kazz dat ze het niet eens zo slecht deden over het algemeen. Je moet er ook niet aan denken dat Bos onze premier wordt... |
|
nietmeer
|
Brrrr, dan gaan we weer in de olie...En erger, de olie van Bos is heet en wordt van den kantelen gesmeten op de ouderen en kwetsbaren. |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
wie dan! geen balkellende, geen bos, die van de SP is ook niet al te best.... ik zou zeggen ga zelf in de politiek... |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
@mij, daar geef je een aardige samenvatting van het probleem... wie kan het beter?? Geen idee! Ik overweeg dan ook sterk een blanco stem (voor het eerst van mn leven)... Als meer mensen dat doen (ipv maar helemaal niet stemmen omdat je het niet weet) geef je ook een duidelijk signaal richting de politiek. |
|
|
Pastors for president ! Even serieus : Er is inderdaaad bar weinig keus. |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
Doe mij maar weer een Paars kabinet! echt iedereen zat dat toen af te ****. Maar dat was echt veel beter dan Balkelende! |
|
|
mensen blijven toch klagen.... wat voor kabinet er ook zit. |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
|
|
|
ik weet niet of paars op dit moment beter zou zijn - vraag het me sterk af... |
|
|
ik zit er ook heel erg aan te denken om blanco te stemmen. Of allemaal stemmen op Filemon Wesselink van D'66 |
|
|
haha... staat die nog op de kieslijst dan? dacht dat die weer geschrapt was... |
|
|
Nee hij staat 30e op de D'66 lijst (tenminste nog wel tijdens de uitzending van Lijst 0 gisteren ) |
|
|
geniaal maar ja - jammer dat als je op hem stemt dat je dan ook D'66 steunt... (en dan zul je zien dat er straks allerlei D'66 pipepeltjes in de kamer zitten - maar niet Filemon. Nee, voor mij is blanco toch de grootste kanshebber op het moment... |
|
nietmeer
|
U toe bent aan een lange vakantie. |
|
|
das wel weer aardig Kpuc |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
een zéér lange vakantie |
|
nietmeer
|
ik weet het maar er weer een monargie van met een echte koninging en koning, hehehe maxima for presidente !! |
|
|
volgens mij zou zij nog niet eens zo'n slechte zijn eerlijk gezegd... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote mij: wie dan! geen balkellende, geen bos, die van de SP is ook niet al te best.... ik zou zeggen ga zelf in de politiek... Stemt allen op mij! |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
@heraux als je nu zegt dat je in het echt Balkenende bent... ps: zouden er ook BN'ers lid zijn van WMRm moet wel bijna he |
|
heraux Oudgediende
je op MIJ stemmen.. op mij ..ok? |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
ik stem wel op je, als ik mag stemmnen over 4 jaar... |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Offtopic: Ff offtopic: Filemon Wesselink is een broer van een jongetje uit m'n klas |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
totaal onbekend persoon die filemonster en dat wil ik zo houden |
|
heraux Oudgediende
niet op me stemmen... op MIJ stemmen.. ik hoef het niet
|
|