Bearshare Zango > troep |
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ja,dat wel, maar die spyware, heb ik geeen last van, en gebruik het toch al 3jaar. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Ikke: Opera werkt prima, alleen daarin zijn de blog's en pp's met grote plaatjes weer verneukt Voogeltje en ik werken allebei met firefox en testen het ook in Internet Explorer.. Je kan je misschien wel voorstellen hoe vervelend het voor ons is dat in andere browsers dingen er anders uitzien |
|
|
dandy winnaar PW 06
maar firefox en IE zijn ook de meest gebruikte, dus ik vind het prima wat jullie doen! |
|
|
Mmore Administrator
|
Quote dandy: maar firefox en IE zijn ook de meest gebruikte, dus ik vind het prima wat jullie doen! Theoretisch gezien zouden we puur en alleen in IE moeten werken, die heeft een marktaandeel van meer dan 80% maar het werkt gewoon niet Er zitten meerdere fouten in internet explorer 6 waar wij gewoon niets aan kunnen doen Gelukkig houden Opera en Firefox zich wel keurig aan de regels |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nou, Opera en Firefox hebben 'n almost standards mode en zijn ook niet 100% foutloos, maar IE spant echt de kroon. Microschoft: maak of 'n goeie browser of geen browser |
|
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
En weg is ie... |
|
|
dandy winnaar PW 06
Quote Mmore: Quote dandy: maar firefox en IE zijn ook de meest gebruikte, dus ik vind het prima wat jullie doen! Theoretisch gezien zouden we puur en alleen in IE moeten werken, die heeft een marktaandeel van meer dan 80% maar het werkt gewoon niet Er zitten meerdere fouten in internet explorer 6 waar wij gewoon niets aan kunnen doen Gelukkig houden Opera en Firefox zich wel keurig aan de regels en IE 7?? |
|
|
Mmore Administrator
|
IE7 werkt beter moet ik toegeven. |
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|
|
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Heeft dit te maken met bearshare, Mmore? lijk ook wle een modj |
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Wat is eigenlijk het verschil tussen Bearshare Lite en normale Bearshare????(behalve dat er geen Zango bij zit natturlijk) |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Wat is eigenlijk Bearshare? |
|
|
Mmore Administrator
|
Quote reimer: Wat is eigenlijk het verschil tussen Bearshare Lite en normale Bearshare????(behalve dat er geen Zango bij zit natturlijk) Bearshare bevat enorm veel (ontzichtbare en zichtbare) spyware die informatie over jouw naar belangstelende stuurt en die ervoor zorgt dat jij popups e.d. krijgt. Bearshare Lite heeft dit niet |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Muahuahua, gwoon geen bearshare gebruiken, hebj ook geen last van spyware |
|
|