Rare namen |
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik vindt herauthon mooier, van vroeger zo'n Heraut... |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
@ Luna Mijn tandarts heet ook Oei. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Luna: Nou, Heraux is wel veel mooier als Herauthon. Zijn echte naam is waarschijnlijk Henk je zit er, zoals altijd, heel dicht bij of anders gezegt "some parts are excellent" |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote akira1909: @ Luna Mijn tandarts heet ook Oei. Deze tandarts is kei oud |
|
heraux Oudgediende
Quote alweerdood: ik vindt herauthon mooier, van vroeger zo'n Heraut... zo close is nog niemand geweest.. het begint een beetje zweterig warm te worden.. waar is mijn peltier-element.. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
hmm gokje: Herald? |
|
Luna Moderator
Nee, het lijkt op sjoerd iig, dat heeft ie ooit verteld |
|
heraux Oudgediende
@Luna: je moet het spel niet bederven.. maar sjoerd is het niet. Edit Luna: Lijkt erop zei ik |
|
Luna Moderator
|
|
heraux Oudgediende
Quote alweerdood: hmm gokje: Herald? Leuk gevonden.. wacht even tot de volgende Bowling want ik heb toegezegt.. |
|
willyowinki Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 415 Wnplts: Halfweg S |
waar is mijn peltier-element..[/quote] Men moest eens weten wat de zus van Jean Peltier (Jeanette) heeft ontdekt!! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote akira1909: @ Luna Mijn tandarts heet ook Oei. De stagair bij mijn huisarts heet ook Oei. Gelukkig kom ik daar niet zo vaak. In Dagblad de Limburger staat ook 'n paar keer per week de rubriek wegwijs. Die rubriek bevat op zijn beurt weer 'n stukje namen noemen: Daaruit komt het volgende: Quote Wegwijs:
Tandartsen schijnen frappante achternamen aan te trekken. In Amsterdeam vind je de tandartsen: Kraak, Stomp, Kroon Vullinghs, Folter, Kauw, Wortel en Oei. Tilburg kan er ook wat van met de tandartsen Croon, Bangerd en Holleman. Wat te denken van de volgende slagers: de gebroeders Vet, keurslager Runderkamp en kwaliteitsslager J. Konijn, slagerij Been, Slagerij Knol en slagerij Schaap. Verder: slagerij Bloedjes, slagerij Slagt en slagerij Pigmans
|
|
Sientje Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 11 Wnplts: Grunn
|
een dokter bij mij in de buurt heet Piest..en zijn vrouw heet van de meisjesachternaam: van achteren.. Dus dat is mevrouw Piest- van Achteren |
|
Hukkel Lid WMRindex: 41 OTindex: 56 Wnplts: Culemborg
|
dokter K.bouter kan ik ook jah en heb mensen in mijn klas gehad die VERLOPEN zijn ;p en eentje die schimmel hete best zielig |
|
heraux Oudgediende
Quote Luna: @heraux, wel lief doen tegen mij ik ben altijd lief voor Luna de knuffel contractor |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Quote Hukkel: dokter K.bouter kan ik ook jah en heb mensen in mijn klas gehad die VERLOPEN zijn ;p en eentje die schimmel hete best zielig Eep! Blijf bij me weg, jij Schimmel! *Hinnik* |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Weet je welke naam ik altijd stom heb gevonden? Ulrich van Gobbel Als je zon achternaam hebt ga je je kind toch niet ook nog eens ullrich noemen??? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Iemand heeft zijn kind Google genoemd. Laatst was iets op MTV, en daar had iemand zijn kind Lyric genoemd. Zelf heet een goede vriendin van mij Trui. Iedereen vind het raar, maar ik vind het echt orgineel Lyric, Google, Trui, |
|
Akssz Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 1 Wnplts: Enschede
|
@Luna (2de pagina) Woon je toevallig in enschede? Hier woont namelijk ook een tandarts met zo'n naam.. Ik vind Besseler ook wel een rare naam. Zo heet mijn ortho. Of iemand uit mijn klas, die al weg is; Wietse Elzinga. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mijn economiedocent heet v. Pijpen |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Brad Wursten Charrel Kip Conny Plassen Coos Busters Fokje Modder Izzy van Gisteren Jos Tibant Wil de Beer die vond ik wel mooi |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Op pagina 1 vond iemand de naam Varkevisser zo bijzonder. Maar in Katwijk heet ongeveer de helft van de inwoners zo. (Nou ja, een beetje overdreven, maar toch ). En Piest is een naam die ook hier in Ruinerwold voorkomt. |
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Ik heb wel eens voor een bedrijf gewerkt, waar een manager Ina Vaag heette. Zeg dat maar eens snel achter elkaar... |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@No_u: haha, het duurde even voordat dat duidelijk was. Heel vroeger had ik achterburen die Poepjes heten. |
|
de_Lorax Senior lid WMRindex: 515 OTindex: 149 Wnplts: Amersfoort S |
Ik ken een man die Meester van zijn achternaam heet, dat opzich vond ik al grappig maar toen bleek zijn dochter dus juf op de basischool te zijn. juf meester dus |
|