Waarmaarraar lootjes trekken |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
beste dagboek - inrichting afdeling 1
Lang zijn is worden en afgestuudeert ben ik nooit te voren zo vreugdevol bekoren kijk ik op het scorebord genoeg punten om aan te werken want mijn naam staat er niet op een gegeven moment komt mijn mentor althans dat denk ik dat hij is een grote man met een bril zijn ogen staan schots is een nationaliteit van schotsland daar staan alle rotsen schots en scheef aangekeken door deze mentor bedenk ik me dat ik niet aangemeld ben voor de cursus daarom sta ik niet op de lijst van bekende landen in europa is schotsland ook vermeld en dat betekend dat vooralnog cursusgeld moet betalen en dat voordat de cursus daadwerkelijk begint het op eens te regenen en hagel zit er ook bij die twee kunnen het goed met elkaar vinden ze een nieuw huis om in te wonen met een mooie tuin ervoor.
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Alsnog een goed idee van mij.. |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik zou beginnen met
De kerstman en de sint zaten te denken wat ze dit jaar zouden schenken. Is het mischien een betere beginregel ik weet het niet. Ik denk de roe aldus zwarte piet Toen kwam de paashaas er ook nog bij. En toen waren ze allemaal even blij. Maar nu weten ze nog niet wat ze voor jou moeten halen. Dat is toch echt wel effe balen. Dus kwam ik met het idee. Ik geef een mobiele pc. Nu kan jij de hele dag WMRen. Zonder de hele dag naar je pc te staren. Nu kom je ook nog een keer achter je bureau. Pak nu maar uit je cadeau. |
|
Jannick Oudgediende
OFFLINE HALEN! Mocht toch past sinds 2 dec? |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
ja weet ik maar dit is maar een voorbeeld of ben je bang dat je gaat verliezen |
|
Jannick Oudgediende
Ja.. |
|
Jannick Oudgediende
Ik dicht sowieso al gedichten wanneer ik heel erg in love ben.. Of juist niet.. Wanneer het dus net uit is.. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
jannick; dat is in jou geval toch gewoon altijd? |
|
Jannick Oudgediende
Quote Theemonster: jannick; dat is in jou geval toch gewoon altijd? Move /dev/null/....... |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik heb net een lootje getrokken Iemand is flink de lul Hoe worden de lootjes eigenlijk verdeeld zodat niemand weet woe je hebt? Alleen Voogeltje die alles weet? |
|
Jannick Oudgediende
Ik denk gewoon dat Voogeltje alle namen uitprint, en in een grabbelton doet, en dan kiezen.. |
|
nietmeer
|
Waarschijnlijk zal het volautomatisch gaan Leve de goede Tsaar! |
|
Jannick Oudgediende
Quote Kpuc: Waarschijnlijk zal het volautomatisch gaan Leve de goede Tsaar! Leve Chbuk.. |
|
piet Senior lid WMRindex: 218 OTindex: 150 Wnplts: reeuwijk S |
naja, doe ook mee, Jippie, of moet je je ergens anders opgeven |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
Binnen deze site Home · Tags · WMR op de kaart · F.A.Q. Forum Weblogs Podcast wedstrijd! Sinterklaas 'Lootjes' het rijtje staat boven aan en dan lootjes en dan ik doe mee..
succes enne ik ben niet zo goed in uitleggen duss hopelijk kom je er uit kusksu pia |
|
Jannick Oudgediende
Ehhmm.. Wie haaldt de spellingsfouten uit het bericht? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Niemand |
|
Jannick Oudgediende
Flauw.. Anomien.. Ja, groot gelijk.. |
|
Jurgen Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 55 Wnplts: Zwijndrech
|
Wie is Jannink????? Quote: Gedichten Wat? Jannink kwam met het idee gezellig gedichtjes voor elkaar te schrijven in het kader van sinterklaas (5 dec) Foei, Em More of Voogeltje |
|
Ryoga Actief lid WMRindex: 73 OTindex: 30 Wnplts: Rotterdam S |
hmm een gedicht maken voor iemand zonder dat er kadootjes achteraan komen? wat een uitdaging |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik hoop dat ik voor iemand moet dichten die een beetje wat aan zijn pp of blog heeft gedaan. Dat maakt het makkelijker. |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ja, idd! |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
het is 2 dec en ik heb geen bericht gehad over de lootjes? |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Krijg je middernacht |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
ha, hopelijk wel ja. Ik wou het eigenlijk vanmiddag al doen maar ik heb me een beetje verslapen ---- kuch ---- net wakker Anyway, ik zal het zsm regelen en een emailtje versturen als het klaar is |
|