het topic zonder onderwerp |
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Enkie: Quote mij: jou gedicht is niet stom want het zijn jou woorden, jou gevoelens, zijn jou gevoelens dan ook stom? Ze heeft het inmiddels verbeterd Quote mij: jouw gedicht is niet stom want het zijn jouw woorden, jouw gevoelens, zijn jouw gevoelens dan ook stom? ik zie alleen dat de ''w'' achter ''jou'' is gekomen |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
oh! hahahahaha! had ik helemaal nooit gezien. hahahaha! zal wel wat gerookt hebben toen;) |
|
|
@Loempia; ramen lappen, gras maaien, grote haag snoeien, en er moet er hier nog een boom uit. en een nieuwe schutting hout heb ik al;) |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Loempia, dat is grammaticaal een HEEL groot verschil hoor |
|
|
Quote Bestie: @Loempia; ramen lappen, gras maaien, grote haag snoeien, en er moet er hier nog een boom uit. en een nieuwe schutting hout heb ik al;) hmm Werkendam is toch echt iets te ver voor me hoor |
|
Enkie Oudgediende
|
|
|
|
Quote Enkie: @Loempia, dat is grammaticaal een HEEL groot verschil hoor ik negeer dat soort dingen altijd |
|
|
ergens in noord holland boven Hoorn |
|
Enkie Oudgediende
|
Dan ben je wel even onderweg ja.. |
|
|
@Loempia; ik dus ook, alleen als ik een brief schrijf let ik er op. maar inderdaad kunnen dingen heel anders overkomen via msn of hier |
|
Enkie Oudgediende
|
Nou, ik ga maar eens slapen anders ga ik tegen mijn schema in |
|
|
ik begin nu toch wel moe te worden, heb het morgen druk. dus niet veel op wmr en aankomende week ook minder alleen s'avonds. op pad met de kleine die is 1,5 week bij mij |
|
|
je bent wel op tijd enkie |
|
Enkie Oudgediende
|
Ja, maar de afscheidsberichtjes duren ook nog een paar minuten |
|
|
ze weten niet wat ze zien morgen vroeg hahahaha in ene x 3 topics erbij vol met enkie mij en loempia en beastie |
|
Enkie Oudgediende
|
Leuk trouwens, veel plezier volgende week dan =) ik ben nu weg, morgen zal ik er wel een groot deel van de dag weer zijn (ik moet wel af en toe even sociaal doen buiten, anders gaan mn ouders moeilijk doen ) Edit: haha inderdaad, dit is het volste topic van 3/4 mensen ooit |
|
|
Pointer 52°41'21.82'' N 5°03'26.73'' E (voor als je google earth heb dus ga maar ff zoeken) |
|
|
dit lijkt wel een chatbox, kan je beter msnen kan ook met meerdere. goed idee voor de volgende x? |
|
Enkie Oudgediende
|
@Loempia, geen tijd, ik ga er nu toch echt vandoor (Bij mij staat het al op 2:59 ) Welterusten! |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Bestie: dit lijkt wel een chatbox, kan je beter msnen kan ook met meerdere. goed idee voor de volgende x? ja inderdaad, dat moeten we dan maar gaan regelen |
|
|
ok truste |
|
|
weltrusten enkie lees je morgen wel weer;) |
|
Enkie Oudgediende
|
Is goed, slaap lekker! |
|
|
Quote Enkie: Is goed, slaap lekker! ja ik ga nog niet hoor |
|
|
loempia jij had het over google earth heb ik wel geinstaleerd gehad, heb het afgelopen zondag nog bij mijn buurman geinstaleerd de nieuwe beta. is echt mooi proggie |
|