no women allowed |
Poenie Senior lid WMRindex: 20 OTindex: 225 Wnplts: hierden S |
is weer wat anders hea |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
@blusgast: ik heb ook een keer mogen spelen met een brandweer auto met zwaailicht en sirene en hij was nog rood ook(die auto dan) 4 jaar geleden als zwarte piet, de pieten hadden de brandweer auto gestolen |
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Hier spreekt de projectmanager (ja dat doe ik ook nog naast de brandweer) Hebben jullie gedacht aan: de ringen dag ceremoniemeester de mensen die bij het gastenboek moeten staan presentje voor de gasten oprotkoffie feestlocatie catering de kaart (e-card of analoog via tpg) adreslijst
en nog een aantal andere zaken waar ik nu even niet op kom?
|
|
blusgast Erelid
|
Quote Bestie: @blusgast: ik heb ook een keer mogen spelen met een brandweer auto met zwaailicht en sirene en hij was nog rood ook(die auto dan) 4 jaar geleden als zwarte piet, de pieten hadden de brandweer auto gestolen He dat is leuk! Ik rijd ieder jaar wel een sinterklaas en pieten voor een school of andere club waar de goed heilig man op komt draven. Doe je het ieder jaar? |
|
komt allemaal goed we hebben nog 3 weken |
|
blusgast Erelid
|
De brandweerpiet is ieder jaar van de partij. Maar dat van dat stelen hebben we nog niet als scenario gehad. Is een goeie. Thanks |
|
blusgast Erelid
|
@ Poenie; nou nou wat een vertrouwen. 3 weken is krap en als ik nou per ongeluk langer wegblijf? autopech, vrouw er vandoor met een dikke fransman, kinderen ontvoert door Hezbolla. zijn risico's om rekening mee te houden |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
het komt allemaal wel goed in die 3 weken |
|
|
@blusgast, ik werd zondag s'morgens vroeg uit bed gebeld of ik ff piet kon spelen;? er waren toen veel zieke pietjes. en omdat ik mijn groot rijbewijs heb vonden ze het een leuk idee om mij als piet de brandweer wagen te laten stelen, ik maar een beetje rond knorren door heel dat dorp. kijk maar hadden ze gezegd, maak er maar wat van. hahahaha! laat ik me geen 2e x zeggen. spelen maar mannen ding he;) |
|
ikky Oudgediende
|
en iedereen van WMR wil vast helpen;) |
|
ja idd of de hells angels die je gijzelen.. het kan allemaal |
|
dat denk ik ook wel het gaat sowieso door desnoods moet het feest in een weiland... nou dat ook weer niet maar et gaat om et ideE |
|
blusgast Erelid
|
@ Bestie; er is niets mooier dan raggen in een brandweerauto met toeters en bellen. Wat een kick is dat. (zullen anderen wel vreemd vinden) |
|
|
Quote blusgast: De brandweerpiet is ieder jaar van de partij. Maar dat van dat stelen hebben we nog niet als scenario gehad. Is een goeie. Thanks oke! was niet mijn idee, het verhaal lag al klaar. maar ik was een soort van stoute piet zeg maar. |
|
ikky Oudgediende
|
@Poenie: inderdaad het gaat allemaal om het idee maarrr wat er ook gebeurt ik wil wel een 2 meter hoge taart |
|
|
@blusgast: dat vindt ik nou ook. en ik denk zelfs ook al is het de 1000e x dat de kick blijft toch? |
|
die gaat er komen ook maak je maar geen zorgen |
|
blusgast Erelid
|
@ Bestie; een beetje zo van toys for boys! maar dan met een serieuze ondertoon. Is het niet iets voor jou, de brandweer. Ik weet dat men in den lande zit te springen om vrijwilligers. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Waarom vieren jullie de bruiloft en het feest niet op Hawaii ?, als het feest is afgelopen, iedereen in een hotel Als iedereen wat geld bijlegt? |
|
blusgast Erelid
|
Leuke combi; trouwen en huwelijksreis in een |
|
ja inderdaad kost toch niets |
|
|
@blusgast; misschien wel ja, maar hier in werkendam zit een beetje een nare dorps kliek waar ik niet tussen pas. ik pas niet eens in dit dorp en woon er toch al 34 jaar;) maar bij een leuk korps zou ik dat geweldig vinden ja. maar is 34 niet te oud om nog te gaan leren voor je papieren en certificaten om daadwerkelijk branbweer te worden? |
|
deze verwijderen svp |
|
@ikky maar waar gaan we wonen dan schoonhoven of hierden of er tussen in jij mag et zegge |
|
ikky Oudgediende
|
@Pluppel: geweldig idee! wij nemen wel de bruidssuite dan he |
|