De Biechtstoel |
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Natuurlijk niet |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
tuurlijk. anders wordt ie voor iemand anders gebruikt. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Gitte was eerder, dus Gitte is 'm, en ik keur 'm goed. |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Jannick Oudgediende
Vraag 1. Heb je een hobby/ verslaving/ iets anders waar je je voor schaamt? Vraag 2. Wat is het gekste dat je ooit gedaan heb met een pak frisdrank? Of een fles, of een flesje water? Vraag 3. wat zou je nooit maar dan ook echt NOOIT doen voor de liefde van je leven? |
|
Caster Oudgediende
|
Antwoorden, runalf!! |
|
Jannick Oudgediende
De vogel is gevlogen.. |
|
Zwelgje Erelid
nou ja zeg... |
|
Caster Oudgediende
|
Tsss... Ik beantwoord ze wel: Quote Jannick: Vraag 1. Heb je een hobby/ verslaving/ iets anders waar je je voor schaamt? Vraag 2. Wat is het gekste dat je ooit gedaan heb met een pak frisdrank? Of een fles, of een flesje water? Vraag 3. wat zou je nooit maar dan ook echt NOOIT doen voor de liefde van je leven? Vraag 1: Nee. Vraag 2: Eruit gedronken Vraag 3: Zelfmoord plegen |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
Quote Caster: Oke Runalf, Vraag 1. Heb je een hobby/ verslaving/ iets anders waar je je voor schaamt? Pfoe, ik heb eigenlijk geen hobby, verslaving of gewoonte waar ik me voor schaam. Ik zit op tafeltennis wat ook een hobby van me is, daar schaam ik me niet voor, verslaving.., me vriendin, ook niks om voor te schamen , opzich ben ik best een brave gewone jongen Als ik iets raars had had ik het echt wel willen zeggen, maar ik moet je toch teleurstellen.. Quote Jannick: Vraag 2. Wat is het gekste dat je ooit gedaan heb met een pak frisdrank? Of een fles, of een flesje water? Uhm, wat een vraag ey het gekste wat ik met frisdrak oid heb gedaan.., uhh... tja soms heel veel achter elkaar drinken zodat je zon slijmerige plak speeksel in je mond krijgt, en dan uit je mond laten hangen om zo blaadjes van de grond mee op te takelen. Maar dat doet iedereen wel eens, toch? En een keer kocht ik een pak frisdrank en gooide het gelijk weg buiten.. maarja, niet echt raar? Quote Gitte:
Vraag 3. wat zou je nooit maar dan ook echt NOOIT doen voor de liefde van je leven? Me zelf om laten bouwen als ze toch lesbisch blijkt te zijn sorry dat het ff duurde... |
|
Caster Oudgediende
|
Oke, nu ga ik wel |
|
Jannick Oudgediende
Eh.. Runalf, ik heb dat nog nooit gedaan met die blaadjes.. |
|
Caster Oudgediende
|
Iemand een vraag? |
|
Zwelgje Erelid
1. wat vind je het allerlekkerste in bed? |
|
Jannick Oudgediende
2. Hoever ben je gegaan met een vrouw? |
|
Caster Oudgediende
|
Nog 1 vraag... |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
* ik ben aan het denken * |
|
Caster Oudgediende
|
@Loek, *stimuleert het denken * |
|
Loek Oudgediende
|
3. heb je je wel eens aangetrokken gevoeld door een jongen? |
|
Jannick Oudgediende
Ik ga akkoord met alle drie. Quote Gitte: 1. wat vind je het allerlekkerste in bed? Quote Jannick: 2. Hoever ben je gegaan met een vrouw? Quote Loek: 3. heb je je wel eens aangetrokken gevoeld door een jongen? |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Gitte: 1. wat vind je het allerlekkerste in bed? Quote Jannick: 2. Hoever ben je gegaan met een vrouw? Quote Loek: 3. heb je je wel eens aangetrokken gevoeld door een jongen? 1. Slapen Ik weet niet of je iets anders verwachtte... 2. Niet ver; ik heb eerlijk gezegd sinds de kleuterklas geen verkering gehad 3. NEE! Nog nooit! |
|
Jannick Oudgediende
Oke, goed geantwoord, behalve op vraag 1.. |
|
Loek Oudgediende
|
ach wat niet is kan nog komen hè (op alle 3 de vragen ) |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Zwelgje Erelid
Quote Jannick: Oke, goed geantwoord, behalve op vraag 1.. Ben ik het mee eens! had een ander antwoord verwacht. slapen kan iedereen in bed. maar wat doe je zoals in bed als je niet slaapt, leest, zit, tv kijkt enz. |
|