De Biechtstoel |
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
13. denk jij dat Cootje en Luna zusjes kunnen zijn? |
|
ToMxlr Erelid
|
Ron is het volgende slachtoffer |
|
ToMxlr Erelid
|
14. welke van je dromen wil je hier niet posten? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Offtopic: Poe poe poe.. Ik ga maar eens op tijd slapen vandaag |
|
ToMxlr Erelid
|
en de laatste van mij: 15. wat wil je nog een keer uithalen bij iemand? |
|
nietmeer
|
@Ron: waarom stond er een bij je laatste antwoord? |
|
ToMxlr Erelid
|
ennn tijd. loek gaat zich nu beraden over zijn antwoorden |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
1. wat doe jij allemaal in bed? Vooral slapen, lezen, tekenen, houtsnijden, muziek luisteren en trekken 2. beschrijf je kamer: in een L vorm, groot, modeltrein, bij binnenkomst groot bureau, muurschildering, keltische knoop. Rendier gewei, kandelaren 3. wat zou je doen als je gevraagd werd voor een photoshoot in de Playgirl? Ligt eraan wat ik er voor krijg, voor paar duizend zou ik het wel doen, ben wel trots op m’n lichaam. 4. wat wil je nog een keer op de achterbank doen? Harde seks (sorry echt waar da’s een fantasie ) 5. Wat wil je worden als je groot bent? Architect 6: Waar wil je nu het liefste zijn? bij iemand waar ik mezelf kan zijn.. 7. aan wie eb je een hekel op WMR? W00t uhm willekeurig 13jarige jongetjes die al een eigen pc hebben en denken dat ze leuk zijn, of iedereen die iemand anders wilt beledigen. 8. Wie bewonder je het meest? In het algemeen is dat gothic, zeer zwaar respect hoe zij doorgaat in het leven 9: Word je moe van het gespam tussendoor? Heel erg best weinig vragen zo eigenlijk.. 10. waar haal je inspiratie aan? Mensen die door blijven zettin in het leven hoe klote het op dat moment ook is 11. wie wil je heel graag in het echt ontmoeten? Veel mensen van WMR (meeting 28ste ) 12. wat vind je heeeel iritant? Arrogante minderjarige meisjes 13. denk jij dat Cootje en Luna zusjes kunnen zijn? neej 14. welke van je dromen wil je hier niet posten? Over mensen waarvan ik hou 15. wat wil je nog een keer uithalen bij iemand? Taart in gezicht douwen |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: @Cootje, omdat jullie beide duivels leuke meiden zijn. Aha, dat verklaard een hoop! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote: 13. denk jij dat Cootje en Luna zusjes kunnen zijn? neej Nou jaaaaaa |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Quote: 13. denk jij dat Cootje en Luna zusjes kunnen zijn? neej Nou jaaaaaa Belachelijk |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Luna heeft wel een leuke zus hoor, maar die heet geen Cootje. |
|
ToMxlr Erelid
|
lekker eerlijk geantwoord Loek als iedereen dat nou zou doen |
|
Loek Oudgediende
|
ik peer um tijd voor RonHunter, lees het morgen wel |
|
ToMxlr Erelid
|
Ron, ben je er klaar voor? |
|
Loek Oudgediende
|
1. raarste plek waar je seks hebt gehad 2. raarste plek waar je hebt gemasturbeerd 3. wel eens betrap op het hebben van een seksuele handeling plezier |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Loek: 1. raarste plek waar je seks hebt gehad 2. raarste plek waar je hebt gemasturbeerd 3. wel eens betrap op het hebben van een seksuele handeling plezier Daar krijg je geen antwoord op Daar issie te preuts voor |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote RonHunter: Luna heeft wel een leuke zus hoor, maar die heet geen Cootje. yups maar de zus van de zus van Luna is toch leuker Quote Loek: 1. raarste plek waar je seks hebt gehad 2. raarste plek waar je hebt gemasturbeerd 3. wel eens betrap op het hebben van een seksuele handeling plezier wilo je niet eens weten O_o |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Tot 1500 uur vraagjes voor mij |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Pfff, je bent gisteren al geweest ^^ Geen inspiratie nu ook |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ja, ik wil andere vragen, die van gister gingen maar weer over 1 ding... |