De Biechtstoel |
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@yes_my_dear: ik heb trouwens dyslectie dus als ik iets fout spel sorry zie nu pas dat je me verbeterde YMD xD |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Verbeter de wereld, begin bij jezelf... Slogan komt me vaag bekend voor DFC, maakt ook niets uit hoor, het is toevallig net het woord waar ik een tijd mee zat te kijken, vandaar. Sorry |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
vraag 1: Hoe was je eerste keer seks hebben? vraag 2. Wat is je grootste liefdesblunder vraag 3: Als er iets is in je leven dat je graag opnieuw zou willen doen/beleven, wat zou dat zijn? |
|
nietmeer
|
Kom op luna. Ik weet dat ik direct ben, maar die van jou was ook redelijk grof |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
vraag 1: Hoe was je eerste keer seks hebben? Ik lag dronken bij de Asterdplas, weet er niet veel meer van 2. Wat is je grootste liefdesblunder Ik weet niet precies op welk gebied jullie bedoelen Blunder in bed was dat ik dacht dat ik nogal hardhandig was met een bepaald onderdeel van het mannelijk geslacht Blunder op gebied van relatie was dat ik bij iemand bleef na ontrouw. Vraag 3: Als er iets is in je leven dat je graag opnieuw zou willen doen/beleven, wat zou dat zijn? Mijn reis door Australie zou ik over willen doen. |
|
Luna Moderator
Ik zit te bedenken dat ik tijdens de eerste keer gewoon door aan het drinken was |
|
nietmeer
|
En ze doet het ook Luna je bent mijn nieuwe heldin! |
|
Ladineko Oudgediende
Quote Luna: 2. Wat is je grootste liefdesblunder Ik weet niet precies op welk gebied jullie bedoelen Blunder in bed was dat ik dacht dat ik nogal hardhandig was met een bepaald onderdeel van het mannelijk geslacht Blunder op gebied van relatie was dat ik bij iemand bleef na ontrouw. Ok ik smeer hem voordat het gevaarlijk word... Luna is geen aardig meisje! |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Lad: Waarom zou ze dat bij jou doen? @ Luna: eerlijk geantwoord |
|
yes_my_dear Oudgediende
Heel eerlijk |
|
Luna Moderator
Nee, maar ik wist niet dat sommige dingetjes zo kwetsbaar waren Ik moet denken aan mushy peas |
|
Ladineko Oudgediende
Holy sh!t of driedubbel posts gesproken! Quote yes_my_dear: Heel eerlijk Quote yes_my_dear: Heel eerlijk Quote yes_my_dear: Heel eerlijk |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@yes_my_dear: geef niet als je me verbeterd leer ik der van hopelijk al zal ik het de volgende keer weer fout spellen waarschijnlijk @Luna: leuke antwoorden alleen niet zo verstandig om bij iemand te blijven nadat ie ontrouw is geweest *is jaloers op reis door Australie* |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Luna: zou je mijn dubbelposts weg willen halen, mijn computer liep vast, sorry |
|
Luna Moderator
Wie is nou |
|
MitoThorson Oudgediende
|
ik geloof dat de cirkel rond is en iedereen die nu mee doet geweest is dus dan ben ik weer denk ik? |
|
Ladineko Oudgediende
Ik wil me best nog wel een keer opofferen hoor.
Edit : Uhmm phoenix of ik wie is? |
|
MitoThorson Oudgediende
|
ik ga wel dan mag jij dalijk weer |
|
yes_my_dear Oudgediende
Oke DFC Vraag 1: hoe oud was je tijdens de eerste keer |
|
Ladineko Oudgediende
Vraag 2: Ooit wel eens aan andere geslachtsdelen gezeten ipv die van een vrouw? zoniet, nieuwsgierig? |
|
MitoThorson Oudgediende
|
YMD begint lekker dat antwoord gaat je verrassen |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ben benieuwd haha |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547