De Biechtstoel |
nietmeer
|
na-aper |
|
nietmeer
|
Orgineel toch hahaha |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote SweetAngel01: 1: wat wil je zeker nog doen in je leven? Alles wat ik niet durf gewoon een keer doen Dus me over mijn angsten heen zetten Erg mooi antwoord Heel onschuldig |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
2. als je moest verhuizen naar een ander land, welk land zou het worden |
|
yes_my_dear Oudgediende
Das ist ganz einfach Sto |
|
nietmeer
|
Quote yes_my_dear: Quote SweetAngel01: 1: wat wil je zeker nog doen in je leven? Alles wat ik niet durf gewoon een keer doen Dus me over mijn angsten heen zetten Erg mooi antwoord Heel onschuldig Achja maar het is wel de waarheid |
|
Sto Oudgediende
|
Vraag 1. Wat wil je zeker nog een keer doen in je leven
2. als je moest verhuizen naar een ander land, welk land zou het worden
3.?
nog 1 vraag voor jersan! |
|
yes_my_dear Oudgediende
3. Wat is je grootste fantasie |
|
nietmeer
|
moet ie wel komen om half 5 ben ik weg edit: |
|
Sto Oudgediende
|
goedgekeurd |
|
nietmeer
|
1. Wat wil je zeker nog een keer doen in je leven (antwoord weggehaald, iets te persoonlijk) 2. als je moest verhuizen naar een ander land, welk land zou het worden Duitsland, dat is nog redelijk dichtbij waar Judywesl woont 3. Wat is je grootste fantasie (antwoord weggehaald, iets te persoonlijk) edit: @Sto: gelukkig maar |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Hai |
|
Sto Oudgediende
|
mooie antwoorden jersan hoi sushi bij deze zit je op de stoel |
|
nietmeer
|
@Sto, ok, maar ook wel heel erg eerlijk Sushi, leuk |
|
Sushi Oudgediende
|
*gaat zitten* Ben benieuwd |
|
Sto Oudgediende
|
vraag 1: wat zou je doen als je van de een op de andere dag doofstom bent? (niet meer kunnen praten en horen) |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
2. Stel je mag even een jongen zijn, maar je mag maar een ding doen en daarna word je weer een meisje. Wat zou je dan doen? |
|
nietmeer
|
3: wie zou je nooit willen knuffelen? |
|
Sto Oudgediende
|
goegekeurd vraag 1: wat zou je doen als je van de een op de andere dag doofstom bent? (niet meer kunnen praten en horen) 2. Stel je mag even een jongen zijn, maar je mag maar een ding doen en daarna word je weer een meisje. Wat zou je dan doen? 3: wie zou je nooit willen knuffelen? alhoewel vraag 3 wel erg breed is, niemand wil osama bin laden knuffelen lijkt mij |
|
Sushi Oudgediende
|
vraag 1: wat zou je doen als je van de een op de andere dag doofstom bent? (niet meer kunnen praten en horen) Gebarentaal leren. Maar ik denk niet dat ik dat lang ga overleven. Ik kan niet zonder muziek.. 2. Stel je mag even een jongen zijn, maar je mag maar een ding doen en daarna word je weer een meisje. Wat zou je dan doen? Pff... Haha! Ik denk.. dat ik dan ga voetballen? 3: wie zou je nooit willen knuffelen? Iemand die niet zo florisant ruikt |
|
nietmeer
|
@Sto, daar zit wat in ja, had iets specifieker gemogen edit: ah, ze heeft er iets leuks van gemaakt |
|
nietmeer
|
Nu ik |
|
Sto Oudgediende
|
@Sushi: eerlijke antwoorden stinkende mensen stinken he voetballen? lol banaal leuk om jouw een keer te verhoren |
|
yes_my_dear Oudgediende
Nou komen de banale vragen |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@ Sushi: Wil je als meisje ook graag voetballen, maar doe je dat niet ofzo? 1. Als je iemand mocht lynchen, wie zou dat dan zijn? |
|