De Biechtstoel |
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@linctus: maar alsnog mijne netter ik heb bij Vraag 3 als nog de v met een hoofdletter gemaakt lol xD |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Vraag 1: Wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? Oeh het ergste?? ehhhhm....iemand een blowjob gegeven Vraag 2: ben jij hetero bi of lesbisch?ik ben bi, maar val overwegend wel op mannen.... Vraag 3: Wat mogen je kinderen nooit van jou te weten komen? Geen idee, ik zal altijd proberen om zo eerlijk mogelijk te zijn...ook over de dingen waarvoor ik me misschien ooit voor zou schamen... Vraag 4: waar heb je het meeste spijt van?Ik heb nergens spijt van, want alles wat je doet en meemaak in je leven daar leer je van. |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
eerlijke antwoorden who's next? |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Is jasjee nu niet?
Of mag ik weer?
Eerst even antwoorden afwachten trouwens |
|
CityGirl Erelid
ik heb geen idee wie er al allemaal aan de beurt zijn geweest... |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote CityGirl: Vraag 1: Wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? Oeh het ergste?? ehhhhm....iemand een blowjob gegeven geweldig ben ik niet de enigste meer die zo'n antwoord had |
|
CityGirl Erelid
|
|
linctus Oudgediende
|
Ik wil ook moeilijke vragen krijgen |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Euhm, Linctus mag van mij wel hoor |
|
CityGirl Erelid
Vraag 1: lieg je wel eens?? vooral tegen vrienden?? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Vraag 2: Hoe oud was je met de eerste keer, en hoe vond je dat? @CityGirl: een paar (heleboel) pagina's terug staat mijn grootste schaamte moment. Nog een tikkie erger maar wel dronken |
|
CityGirl Erelid
owww nu moet ik ff terug lezen dus ik ben wel benieuwd!! |
|
yes_my_dear Oudgediende
Vraag 'm de volgende ronde maar, het kon wel 100 bladzijdes terug zijn, geen idee Nog een vraag voor linctus? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 3: Als je een zintuig moest opgeven, welke zou dat zijn en waarom? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Goedgekeurd, moeilijk genoeg lincktus? |
|
CityGirl Erelid
goedgekeurd |
|
yes_my_dear Oudgediende
Beantwoord ze maar gewoon, de rest heeft het druk |
|
CityGirl Erelid
Vraag 1: lieg je wel eens?? vooral tegen vrienden??
Vraag 2: Hoe oud was je met de eerste keer, en hoe vond je dat?
Vraag 3: Als je een zintuig moest opgeven, welke zou dat zijn en waarom? |
|
linctus Oudgediende
|
Vraag 1: lieg je wel eens?? vooral tegen vrienden?? Ik lieg wel eens, maar meestal heel onschuldige leugens. Zoals dat ik niet kan omdat ik iets ander heb. Terwijl ik gewoon geen zin heb om naar een vervelend feestje te komen omdat mijn ex daar ook is. Of als ik iemand wil verrassen.
Vraag 2: Hoe oud was je met de eerste keer, en hoe vond je dat? Ik was een jaar of 18 en het was wel ok. Ik wilde toen wachtten in de relatie omdat ik er nog niet klaar voor was. Dus na een half jaar een relatie te hebben gehad zijn we begonnen met seksuele handelingen en later ook sex.
Vraag 3: Als je een zintuig moest opgeven, welke zou dat zijn en waarom? Gehoor, dat is volgens mij het minst erg. Ik denk dat ik meer van beelden geniet dan van geluid. Ook al zou het ontzettend balen om nooit meer muziek te kunnen luisteren.
Ik vind ze nogal makkelijk |
|
Spons Erelid
WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Ik wiiil! |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dat mag Spons |
|
Spons Erelid
WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Jeej! kommaar op. |
|
CityGirl Erelid
dan moet je wel in de buurt blijven schat en niet weer voor een uur verdwijnen |
|
yes_my_dear Oudgediende
Vraag 1: (ik val wel in herhaling kan niks meer bedenken) ben je hetero of biseksueel, waar gaat de echte voorkeur naar uit, indien dat laatste vond je het eerst niet eng? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 2: Wat is de foutste opmerking die je ooit hebt gemaakt? En tegen wie zei je dat? |
|