De Biechtstoel |
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Het wordt net cafe den Voogelvluch of wattan ook hiero |
|
Spons Erelid
WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Quote linctus: Vraag 1: (ik val wel in herhaling kan niks meer bedenken) ben je hetero of biseksueel, waar gaat de echte voorkeur naar uit, indien dat laatste vond je het eerst niet eng? Ja, ik ben bi, en nee, ik vond het niet eng, waarom zou je?
Vraag 2: Wat is de foutste opmerking die je ooit hebt gemaakt? En tegen wie zei je dat? Ik zei tegen een agent; U heeft een keer een flinke beurt nodig van uw vrouw! wassie homo =.=
Vraag 3. Wat is de grootste leugen die je hier op WMR (misschien) hebt verteld?ik heb nog nooit gelogen. |
|
yes_my_dear Oudgediende
En daar moesten we zooooo lang op wachten? Mag ik next zijn of kruip ik dan voor? |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
van mij mag het? maar ik heb het niet bijgehouden.... |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Haha, van mij mag je de volgende zijn. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Kom maar op met leuke vragen dan? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 1: Stel je komt vanavond thuis van je werk, je ziet een klein mandje voor je voordeur. Je kijkt erin en ziet een klein pasgeboren baby erin. Er zit een briefje bij dat de baby alleen door jou verzorgd mag worden... Wat doe je dan op zo'n moment?
(Moeilijk genoeg?) |
|
Spons Erelid
wat is je stomste blunder ever tijdens de sex? |
|
CityGirl Erelid
Vraag 3: Hoevaak ongeveer heb je sex gehad met een man? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Goedgekeurd |
|
CityGirl Erelid
@Jasjee: goedgekeurd @Spons: ik denk dat ze die eerder beantwoord heeft |
|
Jasjee Oudgediende
|
En nu? Een nieuwe vraag of gewoon laten beantwoorden? |
|
Spons Erelid
i dont care, doet ze t nog een keer |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 1: Stel je komt vanavond thuis van je werk, je ziet een klein mandje voor je voordeur. Je kijkt erin en ziet een klein pasgeboren baby erin. Er zit een briefje bij dat de baby alleen door jou verzorgd mag worden... Wat doe je dan op zo'n moment?
Vraag 2: Wat is je stomste blunder ever tijdens de sex?
Vraag 3: Hoevaak ongeveer heb je sex gehad met een man? |
|
CityGirl Erelid
ok goedgekeurd |
|
yes_my_dear Oudgediende
Vraag 1: Stel je komt vanavond thuis van je werk, je ziet een klein mandje voor je voordeur. Je kijkt erin en ziet een klein pasgeboren baby erin. Er zit een briefje bij dat de baby alleen door jou verzorgd mag worden... Wat doe je dan op zo'n moment? Op dit moment heel moeilijk omdat ik een financiele crisis zit, maar anders... Ik ben dol op kinderen, wil ze heel graag zelf, maar kan ze niet zo makkelijk krijgen ivm mijn ziekte. Dus gaan verzorgen en er heel veel van houden en altijd bang zijn dat de rechtmatige moeder hem/haar komt halen. 2: wat is je stomste blunder ever tijdens de sex? Haha: Nou zal het een beetje gedetailleerd (maar niet te) vertellen: Ik ben een weekend in Duitsland geweest, samen met mijn ouders en zusje, omdat ik daar 3 maanden ging wonen voor mijn stage. Kwam ik daar een heeeeele knappe jongen tegen (ja echt waar...) en 's avonds gingen we bij hem thuis zitten zuipen. Dat tempo ligt er nog iets hoger dan bij ons in de achterhoek, maar gewoon meedoen, want dat is stoer. NOT. eerst een boel van die vazen bier(is geloof ik 2,5 liter) met de groep leeggedronken. Flesje bacardi [=geen breezer] aangebroken, en de een na de ander viel op de grond in slaap, inclusief mijn zusje. En die heeele knappe jongen en ik hebben daar dus sex gehad (mijn eerste keer ) met onze zatte koppen. Iedereen is wakker geworden en heeft ons daar kunnen zien. OEPS. BTW hij heeft me van de week gesmst 3: Hoevaak ongeveer heb je sex gehad met een man? Uhmm... niet zo heel vaak: 4 verschillende mannen, geloof ik , waarvan een een lange relatie, dus ja met hem wel vaker het aantal keer weet ik dan ook niet precies |
|
CityGirl Erelid
ok...eerlijke antwoorden |
|
chimera Erelid
WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
menmememeem |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ja he? |