De Biechtstoel |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Editonderaan. Wanneer heb je voor het laatst ergens uit gegeten waarvan je dacht sjekkie, zo maar even door naar de cafetaria? O ja, nu moeten er nog twee Inquisiteurs hun vragen stellen en je bent aan zet om te antwoorden voor het gericht der malloten en lolbroeken Kijk eens de eerste pagina's door, hilarisch |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Dat is in de zomer vakantie geweest, toen bleven wij ergens eten waar we een bord frituur te eten kregen. Niet te vreten zo vet. edit: O dat schreef je er later onder. Nou ik krijg wel een mail wanneer alles compleet is |
|
Kpuc Oudgediende
Dat is echt goor, zo uit de pan op uw bord, uhm, maar dan zonder het vet graag Dubbelgebakken frieten, lekker de ouwe restjes terug in de frituur gooien bij verse friet, hoe kom je erop |
|
Kristel Oudgediende
FF wat anders!
Mijn zoon kwam met een mopje Weet je wat een vegetariër is die af en toe een stukje kip eet? Nee?
een leugenaar |
|
ItzDutch Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 276 Wnplts: Oss
|
watte het is overal still behalve bij het tellen |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Vraag 1 voor ItzDutch: Wat is het stomste dat je ooit heb gedaan |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Vraag 2: het je in de afgelopen 5 jaar meer dan 30 euro aan goeden doelen gedoneerd? |
|
Kristel Oudgediende
1 Wanneer heb je voor het laatst ergens uit gegeten waarvan je dacht sjekkie, zo maar even door naar de cafetaria?
2 Vraag 1 voor ItzDutch: Wat is het stomste dat je ooit heb gedaan
3 het je in de afgelopen 5 jaar meer dan 30 euro aan goeden doelen gedoneerd?
Zijn dit dan de drie vragen die ik zou moeten beantwoorden? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Laten we zeggen van wel ik keur ze goed (nu nog 2 goedkeuringen afwachten voordat je ze beantwoord ) |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ja ik keur ze ook goed |
|
Kpuc Oudgediende
*pakt de sloten en bekijkt ze voor de passende sleutels* Kristel, gij zijt bijna verlost van de stoel, Uw antwoorden zijn een vrijgeleide |
|
Sto Oudgediende
|
Kpuc: wat een herauxiaans |
|
Kpuc Oudgediende
Sto, dit topic dient in ere ende Heraux terug hersteld te worden, geniaal, in het begin onbegrepen maar dat geeft niet, als je de rit per stalen peerd van Albert Herauax Hofmann kunt doorgronden en ook nog op kaart intekenen, dan moet t goed komen |
|
Kristel Oudgediende
1 Wanneer heb je voor het laatst ergens uit gegeten waarvan je dacht sjekkie, zo maar even door naar de cafetaria?Dat is in de zomer vakantie geweest, toen bleven wij ergens eten waar we een bord frituur te eten kregen. Niet te vreten zo vet. Die had ik al eerder beantwoord 2 Wat is het stomste dat je ooit hebt gedaanHet stomste dat ik ooit gedaan heb, .... Er van uitgaande dat met stom hier dom bedoeld wordt?Daar moest ik even over nadenken, maar ik denk toch dat is geweest; een lening afsluiten voor iemand die dat zelf niet kon en die vervolgens zelf ook nooit aan mij terug betaalde. 3 het je in de afgelopen 5 jaar meer dan 30 euro aan goeden doelen gedoneerd?Ik doneer jaarlijks aan mijn eigen "goede doelen" dat wil zeggen, wanneer ik mensen tegen kom die iets iets nodig hebben dan geef ik ze dat. Dat kan zijn: kleding, bedden, hulp waar het even niet meer zelf gedaan kan worden, dagritme systemen voor autistische kinderen, Brommer waar geen auto meer is, onderdak waar geen huis meer is. Gehoor geven aan op roepen voor goederen waar een te kort aan is. Daarin heb ik mensen en kinderen dit jaar ruim voorzien. Daarnaast doe ik nog mee aan sponsor acties die automatisch van mijn rekening af worden geschreven. Dat is onder andere de stichting Jump |
|
-Karien Actief lid WMRindex: 95 OTindex: 58 T |
mag ik de volgende zijn? ;D |
|
Sto Oudgediende
|
@-Karien: heb je de spelregels doorgelezen? Ik vraag dit vooraf omdat sommige mensen dit niet doen namelijk Vraag 1: wat is het ergste wat je ooit is overkomen? |
|
Suusjah Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 9
|
Hoi hoi Ik heb het net doorgelezen. |
|
Sto Oudgediende
|
@Suusjah: nou, als je het begrepen hebt moet jij ook een vraag voor karien verzinnen, dan moet nog iemand een vraag verzinnen, en dan worden de vragen goedgekeurd door 3 onafhankelijke mensen |
|
-Karien Actief lid WMRindex: 95 OTindex: 58 T |
@Sto: Ik heb het goed doorgelezen |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
vraag aan Karien: wat is de in jou ogen meest onredelijke aanleiding geweest om na te blijven op de (basis)school
bijv: henkie gaf jou een stomp, jij slaat terug en jij moet nablijven en henkie niet omdat de leraar toch niet alles heeft gezien |
|
Sto Oudgediende
|
Vraag 1: wat is het ergste wat je ooit is overkomen?
Vraag 2: wat is de in jou ogen meest onredelijke aanleiding geweest om na te blijven op de (basis)school
nog 1 vraag en dan kan susjaan er tegen aan |
|
yes_my_dear Oudgediende
Wat is het meest schaamvolle dat je ooit hebt gedaan? |
|
Sto Oudgediende
|
Vraag 1: wat is het ergste wat je ooit is overkomen?
Vraag 2: wat is de in jou ogen meest onredelijke aanleiding geweest om na te blijven op de (basis)school
Vraag 3: Wat is het meest schaamvolle dat je ooit hebt gedaan?
Eigenlijk zouden nog 3 mensen dit moeten goedkeuren maar ik ga er vanuit dat ze goed zijn dus: Suusjah beantwoord ze (als ze niet in 24u reageert mag karien beantwoorden) |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
schiet niet echt op zo he? |
|
Sto Oudgediende
|
|
|