Te koop aangeboden-gevraagd |
nietmeer
|
Aangeboden:
computer met de volgende spec's:
Intel Celeron 3,2 Ghz 1,5 GB Werkgeheugen (ddr2) Videokaart weet ik niet uit me hoofd nu, komt hier nog op te staan (PCI-E) 80 GB Hardeschijf(S-ata) |
|
nietmeer
|
douwe hoeveel moet je dr voor hebbe |
|
nietmeer
|
bieden @ my e-mail |
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Quote rickhoogenband: Aangeboden --------------------------------------------- CPI Power oliver
gemodificeerd powerfilter
---------------------------------------------
Power moet je niet filteren.. ( sorry, petrolhead talking |
|
mowe Senior lid WMRindex: 119 OTindex: 30
|
|
|
nietmeer
|
Quote drachsterboy: Aangeboden:
computer met de volgende spec's:
Intel Celeron 3,2 Ghz 1,5 GB Werkgeheugen (ddr2) Videokaart weet ik niet uit me hoofd nu, komt hier nog op te staan (PCI-E) 80 GB Hardeschijf(S-ata) Deze computer is verkocht!!!! |
|
poezenman Erelid WMRindex: 1.741 OTindex: 39 Wnplts: MALDEN S |
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Trek je broek maar uit!!Kun je bij mij een echte bestellen Ik heb namelijk de hand weten te leggen op zeer goed aanvoelend en leuk mannen ondergoed afbeeldingBjorn Borg boxers te koop! 8 euro een duo pak maten xs s m xl afbeeldingWil je bestellen mail me even Je mag hier komen passenmaar ik kan het ook opsturen. De prijs is wel excl. verzendkosten Goed he! |
|
Mc-Claud Lid WMRindex: 12 OTindex: 29 S |
Quote rickhoogenband: Aangeboden --------------------------------------------- CPI Power oliver 2T 50cc 21mm carb 24mm spruitstuk race koppeling race vario bj 2005 geel/zwart technigas revolver uitlaat gemodificeerd powerfilter Max 90km/h op teller ---------------------------------------------
Wat voor een auto heb je? |
|
Mc-Claud Lid WMRindex: 12 OTindex: 29 S |
Ik heb diensten te koop; Airbrushing. Werken zijn te zien op; http://mc.clauds.googlepages.com
Bellen of mailen voor vragen, zie site! |
|
amazing_idiot Senior lid
@Kristel: Echte BB's? voor 8 eurootjes? neeeeeeeeeeeee, toch? |
|
Kristel Oudgediende
@amazing_idiot: Ja zeker wel Nu nog te koop de maten S en XS nog maar enkele stuks dus laat op tijd van je horen door mij te mailen. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
amazing_idiot Senior lid
Computer Md8008 XL ( google voor specs ) wat er anders aan is: p4 2.66ghz ik dacht 1.5 OF 2 gb geheugen Simpel geforce kaartje. EN, een linksys WMP300N! kan een ideale bak zijn om een wifi mediacenter van te maken! harde schijf is een beetje luid, werkt wel gewoon! wordt geleverd met toetsenbord, muis, boxjes, monitor ( crt ) Deze computer is te RUIL voor een wd 3200 bekt, NIEUW in doos! Dat noem ik nou een aanbieding! ( voor deze prijs ga ik niet moeilijk doen en specs opzoeken, en je zal hem zelf opnieuw moeten installeren ) |
|
amazing_idiot Senior lid
Computer = verkocht! |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Gevraagd: SNES onderdelen, waaronder een adapter van type NES-002E Zo'n type dus: afbeelding |
|
amazing_idiot Senior lid
MXM-II kaartje gevraagd, voor een laptop ( videokaart dus ) géén nvidia 8600gt ( die is bij mij dus stuk gegaan ) |
|
SkaR Senior lid WMRindex: 136 OTindex: 30
|
2 * Maglite McCharger (zaklamp wat gebruikt wordt door o.a. politie diensten) 1 * met accupack (dient waarschijnlijk vervangen te worden) 1 * zonder. Houder van de lader zit erbij maar de lader zelf niet, die ben ik kwijt. Alle onderdelen zijn nog te bestellen en te vervangen. t.e.a.b
1 * Pioneer DV55 Homecinema set. Dolby 5.1/DTS. 5 boxen + subwoofer. Verplaatsbaar display, dit is een superset in goede staat en alle handleidingen en afstandbediening erbij! 150 € Voor meer info of foto's mail maar ff. |
|
Kristel Oudgediende
Gratis op te halen bedbankbel het nummer dat in de advertentie staat of mail me hier. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
'Ons' Piratenschip staat te koop !!! Opstoken vonden we tóch TE zonde dus mail maar even als je een 'redelijk' bod hebt Op de site van Sjeralimbo kan je zoal zien hoe'm gebouwd is en wat er zoal mee te doen valt *Wij hebben er in ieder geval de 1ste prijs mee gepakt* |
|
Kristel Oudgediende
afbeeldingWij zijn er helemaal gek van Heb je ze liggen en doe je er niets mee laat het me even weten. Ps. De slaapbank is inmiddels door een student opgehaald. |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
aangeboden: akoestische gitaar!!!! gevraagd: breakdance spullen, dus ook kleding,bescherming etc. en/of posters michael jackson. wil je iets of heb je wat dan graag berichtje sturen |
|
Kristel Oudgediende
afbeeldingLaat zien wie je bent met de WMR Bowling Button. Handig wanneer je elkaar opwacht bij het station maar ook op de bowling zelf. Zo zien we het gezicht achter de avatar! afbeeldingLaat zien waar je zit op internet en dat ze je voorlopig niet mogen storen! Hang de WMR Niet Storen hanger aan je deur. Dit zijn alvast 2 van vele artikelen die nog gaan volgen een bestel lijst volgt vanavond in een nieuw blog Stuur een mail naar Kristel voor bestelling en mijn bank gegevens etc Lijst wil niet lukken met kolommen in dit topic. button 5 euro incl. verzend kosten kamer hanger 3,50 incl. verzend kostenVandaag het geld ontvang binnen 2 dagen verzonden!! Meer producten volgen Werk even met @Kristel voor reacties zodat ik kan zien dat jullie reageren, zo vind ik het makkelijker terug. Dank jullie wel! |
|
nietmeer
|
@Kristel: Ik wacht nog even op al je andere leuke knutsels, misschien bestellen we wel direct een heleboel |
|
is-toch-zo Erelid
WMRindex: 408 OTindex: 2.411
|
Aangeboden: een gedemonteerde halfhoogslaper van Ikea compleet met glijbaan. |
|