WMR op Wikipedia |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Waarschijnlijk nog niet bekend met het Waarmaarraar gehalte.. WMR speelt wel degelijk op het niveau mee van FOK!.. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik denk dat WMR iets meer heeft te bieden qua inhoud dan FOK. Fok is ook algemeen nieuws, en WMR heeft een onderwerp waar niet veel sites over gaan. Dus eigelijk vind ik WMR iets bijzonder-der (Maggi ofzo ) dan Fok |
|
nietmeer
|
Tsja, maar zeg nou eerlijk, wat voor encyclopedische waarde heeft een site als fok of wmr? Hou me ten goede, wmr is beter natuurlijk, maar in een Encyclopedie?? |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Ik ben zeer actief op Wikipedia, en ik kan je van te voren vertellen welke artikelen zullen blijven staan of niet thuis horen op Wikipedia. Alleen websites die staan in de top 100.000 van Alexa.com worden waarschijnlijk opgenomen. Tot mijn verbazing staat WMR op nr. 77.000 ongeveer, dus wat dat betreft kunnen we er een artikel over schrijven. Ik ben er mee bezig |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Je zou kunnen verdedigen dat de site een maatschappelijke waarde heeft en daarom interessant is om te vermelden. Ik denk dat er wel meer onderwerpen op Wiki zijn te vinden waarvan het encylopedische nut betwijfeld kan worden. |
|
Pluppel Oudgediende
@ Kpuc, er staan op wiki wel meer dingen die er niet in thuishoren, en als ik volgens hun maatstaven reken, zou wmr of fok er wel tussen passen. |
|
nietmeer
|
@Pluppel. Tsja, het is ook niet de Encyclopedia Brittanica hè |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Haha, ga even alle "fok" in fuck veranderen Edit:KlikGedaan! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote Tukka: Tot mijn verbazing staat WMR op nr. 77.000 ongeveer, dus wat dat betreft kunnen we er een artikel over schrijven. We zitten rond de 1,8 a 2 miljoen pageviews per maand, das best veel kan ik je melden. |
|
Jannick Oudgediende
Quote laurenssie: Haha, ga even alle "fok" in fuck veranderen Als je een ban wilt, dan moet je dat vooral doen.. |
|
|
|
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Lets kill them bastards (of wikipedia) |
|
Jannick Oudgediende
Quote laurenssie: @Jannick. Ik wil een ban Verander dan alle artikeltjes.. Dan denk ik dat je ook nog een aankaarting krijg bij je ISP.. |
|
|
|
|
nietmeer
|
Quote laurenssie: @Jannick. Ik wil een ban Van mij kan je m krijgen hoor |
|
Pluppel Oudgediende
Quote laurenssie: @Jannick. Ik wil een ban Grappig |
|
|
Het is al weer teruggedraaid, dat domme gedrag van laurenssie |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Tukka zowat dat je ze ip weten je verandert effe weer je ip aan je kan weer gaan klote |
|
|
Maar ik vind het behoorlijk asociaal omdat te gaan doen. Waarmaarraar vind ik het toch ook niet leuk als hier allerlei figuren gaan schelden in reacties? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
heb die Yoran weer een mailtje gestuuurt(degene die de 1e pagina heeft verwijdert) ns kijken wat ie nu zegt |
|
|
Quote coelieroelie: Tukka zowat dat je ze ip weten je verandert effe weer je ip aan je kan weer gaan klote Hoe? |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Leuk |
|
Jannick Oudgediende
Quote laurenssie: Quote coelieroelie: Tukka zowat dat je ze ip weten je verandert effe weer je ip aan je kan weer gaan klote Hoe? Wat denk je? |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Er staat bij geschiedenis Waar NaarRaar.nl!! |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@dandy ik heb t al verbeterd;) |
|