Waarom??? |
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Waarom worden de topics van mij verwijderd en krijg ik daar geen berichtje van via de mail? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
tja, goede vraag...
S.O.S mods... S.O.S mods... come in mods.. this is MOrk Come in ork |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Waarom maak je daar een topic voor aan en mail je niet gewoon naar een van de modjes? Dit topic is er voor suggesties aan het WMR moderator-team. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik verwijder iig geen topics van Dweezle |
|
Quote Voogeltje: Waarom maak je daar een topic voor aan en mail je niet gewoon naar een van de modjes? Dit topic is er voor suggesties aan het WMR moderator-team. Suggestie: Waarom mailen jullie niet als er een topic verwijderd wordt. Heb nog steeds geen antwoord gehad. Dit "nutteloze" mag je wat mij betreft verwijderen. Al moet je er dan nog veel meer verwijderen. Kan nooit wat goed doen. Zou eigenlijk verstandig moeten zijn en stoppen met WMR, maar ja een mens moet toch wat, om de nacht door te komen. |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
uh... ik wil me er niet teveel mee bemoeien .. maar ik denk dat topics die niet worden gebruikt verwijderd worden. dus niet zo gauw gaan zeuren. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Dweezle: Quote Voogeltje: Waarom maak je daar een topic voor aan en mail je niet gewoon naar een van de modjes? Dit topic is er voor suggesties aan het WMR moderator-team. Suggestie: Waarom mailen jullie niet als er een topic verwijderd wordt. Heb nog steeds geen antwoord gehad. Dit "nutteloze" mag je wat mij betreft verwijderen. Al moet je er dan nog veel meer verwijderen. Kan nooit wat goed doen. Zou eigenlijk verstandig moeten zijn en stoppen met WMR, maar ja een mens moet toch wat, om de nacht door te komen. Slechte avond gehad? Als Voogeltje zegt dat je dan even een van de mods moet mailen moet je dat ook gewoon even doen vind ik. No offence verder. |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Quote Luna: Ik verwijder iig geen topics van Dweezle ik ook niet, ik heb 2 keer gehad dat ik per ongeluk op verwijderen klik , maar volgens mij waren die niet van Dweezle... |
|
Quote Paulus: uh... dus niet zo gauw gaan zeuren. Dank je. Ook Happy New Year. |
|
nietmeer
|
Dweezle, en een beter jaar als het vorige, hou de zonzijde meis, en plezier met den pup, x. |
|
Quote Tovenaar:
Slechte avond gehad? Als Voogeltje zegt dat je dan even een van de mods moet mailen moet je dat ook gewoon even doen vind ik. No offence verder. Thanks. Happy New Year. Ik heb een super avond gehad,gezellig, spannend en ??? Ik vind niet dat ik zeur, misschien doe jij dat wel. Discussie gesloten. |
|
Quote Kpuc: Dweezle, en een beter jaar als het vorige, hou de zonzijde meis, en plezier met den pup, x. Dank je. Ontzettend lief van je, doet me goed. Jij ook een een heel gelukkig 2007. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik heb ook geen topics verwijderd.. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Waarom, zijn de bananen krom? |
|
Waarom,waarom,waarom? |
|
heraux Oudgediende
De vraag die ik nog niet gehoord had.. waarom zijn ze geel!!
En waarom niet rood of blauw, groen of vermiljoen?
|
|
nietmeer
|
Eerst zijn ze groen en slaan van woede geel uit Maar wie weet, met de huidige kennis der genitalica moet men de banaan zowel recht als in landskleur kunnen omtoveren. |
|
heraux Oudgediende
inderdaad...
En het nationale volkslied kunnen zingen |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote heraux: De vraag die ik nog niet gehoord had.. waarom zijn ze geel!!
En waarom niet rood of blauw, groen of vermiljoen?
Omdat ze groen geboren worden en dan langzaamaan verkleuren |
|
heraux Oudgediende
zoals iedereen |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
Quote Dweezle: Quote Paulus: uh... dus niet zo gauw gaan zeuren. Dank je. Ook Happy New Year. zo bedoel ik dat niet nja laat maar jij ook happy new year |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
gelukkig oud jaar |
|
Quote Paulus: Quote Dweezle: Quote Paulus: uh... dus niet zo gauw gaan zeuren. Dank je. Ook Happy New Year. zo bedoel ik dat niet nja laat maar jij ook happy new year Hoe bedoel je het dan? Het komt behoorlijk rot over? |
|
heraux Oudgediende
Hartelijk gekruid Dweezeltje :> |
|
Quote heraux: Hartelijk gekruid Dweezeltje :> Lief Herauxtje, wees nou eens een keer duidelijk. En wat betekend : groter dan tekentje nou weer. Weet niet waar ik het hier vandaan moet halen. |
|