nieuwe rubriek? |
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
misschien kunnen we een "gezeocht en gevonden" rubriek starten.
dan kunnen mensen dingen ruilen of verhandelen zoals dingen die ze sparen of die ze zelf niet meer nodig hebben maar leuk lijken voor anderen?
wat vinden jullie ervan? |
|
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Is dat niet een beetje speurders.nl? En dat er dus mail-contact enzo tussen gebruikers moet plaatsvinden.. Volgens mij is dit niet echt iets voor een opmerkelijke nieuwssite.. |
|
|
|
er zijn wel emer rubrieken die niet echt iets met nieuws te maken hebben, dus daar zie ik persoonlijk geen hinder in.
ik dacht ook emer aan dingen ruilen, bijvoorbeeld spaar jij postzegels, dat kun je er dan opzetten en mensen die postzegels hebebn liggen of willen ruilen kunnen dan in het topic zetten wat ze hebben en ook anderen kunnen daar dan ook op reageren... |
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Dat kan toch in offtopic, denk neit dat veel mensen daar zullen zijn.. |
|
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
Quote Muts: misschien kunnen we een "gezeocht en gevonden" rubriek starten.
dan kunnen mensen dingen ruilen of verhandelen zoals dingen die ze sparen of die ze zelf niet meer nodig hebben maar leuk lijken voor anderen?
wat vinden jullie ervan? dan krijgen we zown marktplaats idee... daar zijn al genoeg sites voor |
|
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ik ben het met VeniVidiVici eens, voor dit soort dingen kan je beter naar Marktplaats.nl of Speurders.nl. Wil je toch met iemand van de site iets ruilen, kan je die gene via zn profiel mailen of via msn iets proberen. |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik vind het wel een goed idee, maar het spoort niet met het orginele idee van deze site. Dus misschien op een andere site, of gewoon op marktplaat.nl/speurders.nl |
|
|
|
nou ok dan... twas maar een idee |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik vind het een goed idee hoor. Vraag me alleen af hoeveel belangstelling er voor is. Misschien in het offtopic een soort gelijke topic aanmaken dan geef ik 'm wel een sticky..
|
|
|
VeniVidiVici Erelid
|
@Mmoremaar dan lopen alle "advertenties" door elkaar heen ,dat heeft toch geen nut. ik blijf erbij dat ik het een slecht idee vindt.. |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Muts: misschien kunnen we een "gezeocht en gevonden" rubriek starten.
wat vinden jullie ervan? Waarom niet? Als er genoeg intresse in is, lijkt het me geen probleem. De lui die hier niks aan vinden kunnen hier toch gewoon overheen lezen? |
|
|
VeniVidiVici Erelid
|
er zijn welgeteld 5 mensen voor-.-' |
|
|
Wilco Oudgediende
Quote VeniVidiVici: er zijn welgeteld 5 mensen voor-.-' ik zie er maar 2 hoor alleen Tovenaar en Mmor zie ik het er mee eens zij nhoor |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik vind het geen slecht idee, 4 voor dus |
|
|
Wilco Oudgediende
Quote alweerdood: Ik vind het geen slecht idee, 4 voor dus ehm... 3, dus: Mmor, Tovenaar en jij dan |
|
|
nietmeer
|
Zoiets van vraag en aanbod en als je interesse hebt dan mail je via de site toch even? Niks moeilijks aan lijkt me, voor! |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Williebillie: ik vind het wel een goed idee, maar het spoort niet met het orginele idee van deze site. Dus misschien op een andere site, of gewoon op marktplaat.nl/speurders.nl dit is 4;) Kpuc moet je dan naar iedereen mailen dat je wat in de aanbieding hebt, of dat je wat zoekt? |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
En als het nu iets opmerkelijks is wat ik gevonden heb.. zal ik beginnen met een object uit mijn verzameling.. nou..
|
|
|