Textopmaak |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Onder het invoervak waar je text kan typen en boven de [verzenden] knop staat de text opmaak... Wat ik mij afvraag... ik ben namelijk lui aangelecht... nu moet je vier keer klikken of twee keer klikken en typen om je text achteraf optemaken... Is het niet handig om voor het achteraf opmaken van je bericht... de text selecteren met de muis die je opgemaakt wil hebben... en dan in 1 klik om het geselecteerde deel de opmaak heen... als je begrijpt wat ik bedoel... Dus ik selecteer een stukje text... ik klik bijvoorbeeld op het woord bold onder het invoer vak... en automatisch staat voor en na de selectie de code voor dik gedrukte text... Ik weet niet of dit al eens overwogen is of met een reden niet zo is... maar het zou het leven van een lui iemand als ik weer nog wat makkelijker maken... |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Wij klikken graag.Of dat nu 4 of 2keer is Probeer deze eens. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote sjatter: Wij klikken graag.Of dat nu 4 of 2keer is Probeer deze eens. Probeer welke eens?? |
|
sjatter Oudgediende
Die texst, dat lukt dan toch niet meer. |
|
Hoskeu Erelid
|
sjatter Waarom niet??...
Je selecteerd een stuk text... een zin/woord/whatever... dan druk je onder het invoer veld op bijvoorbeeld bold... dan staat er om de selectie heen de code voor bold... dan druk je vervolgens op italic... en dan komt de code voor italic om de selectie testaan... dus binnen(of buiten) de bold code... Dan heb je toch ook bold-italic??... |
|
sjatter Oudgediende
Ja oke, maar dan heb je dus geen voordeel meer met minder klikken. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
je kan ook niet klikken en ze zelf intypen |
|
Hoskeu Erelid
|
Sjatter Tuurlijk wel... Je seceteerd met je muis 1 keer het stuk text... Daarna... klik bold... en klik italic... klaar... Nu is het eerst voor het stuk text kilkken... op bold en dan italic... vervolgens naar het eind van je text klikken... nog een keer italic en bold aanklikken... Jaaaaaahaaaa dat zijn meer handerlingen... kijk maar eens hoeveel meer letters er in het tweede verhaaltje staan... Je kan natuurlijk ook zeggen van dat ik over dit onderwerp nou zoveel getypede en geklikt heb dat ik ook mijn mond had kunnen houden en dan een jaar aan textopmaak handelingen bespaard had... maargoed... Maar wat ik bedoel... het lijkt mij makkelijker met selecteren, klik en klaar... |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuWil je onze enige vorm van beweging ook al beperken?? |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendQuote wikipedia:
Repetitive Strain Injury (RSI) is een verzamelnaam voor allerlei klachten die te maken lijken hebben met het gedurende lange tijd herhaaldelijk uitvoeren van dezelfde, soms kleine, en op zich niet inspannend lijkende bewegingen. Met RSI samenhangende aandoeningen zijn onder andere slijmbeursontsteking, peesschedeontsteking.
Pas maar op met die bewegingen... voor je het weet heb je een trekarm... uhmm... ik bedoel een muisarm/textopmaakarm... EDIT Blend... show your powers!!... delete even die dubbelen topic... (niet deze dus... maar die andere met de zelfde naam als deze...)Blend: May the force be with you.. euhmm me. It's done |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend:
Blend: May the force be with you.. euhmm me. It's done Use the forks!! |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Goed idee, daar zat ik ook over te denken! Net als bij Writer bedoel je? Dat is handig! |
|
nietmeer
|
Luie donders, gewoon de bbcode leren en intikken die hap |
|
Maar als het sneller kan, waarom dan niet gewoon>? |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Ik klik nooit.. Ik klik altijd.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Luie donders, gewoon de bbcode leren en intikken die hap Ik neem aan dat dit een NEE is maar dan uitgedrukt in veel lettertjes?? ... En ja ... ik ben nou eenmaal lui ... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu. Ik gooi het even in t modforum |
|
Hoskeu Erelid
|
Kpuc... Mijn dank is groot waarde Kpuc ... |
|
nietmeer
|
Grinzz, het idee is best ok, nu maar afwachten of het ook mogelijk is, we zien het vanzelf |
|
Hoskeu Erelid
|
WORD VERVOLGD
Gaat de luie forumgebruiker nog luier worden??...
Dat gaan we de volgende keer teweten komen... zelfde tijd... zelfde net... |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hallo MS word webvorm. Gmail heeft die troep geloof ik ook al. Kweenie of dat de moeite waard is Ik denk dat het behaalde effect van een dergelijke wijziging aan de website niet het gewenste niveau heeft. Maar goed, dat is even mijn nederige mening Tis Voogeltje of Mmore die aan het roer daarvan mogen gaan staan |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
dit is tog niet zo moeilijk te doen |
|
En resultaat? |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Luie mensen hiero |