chatbox |
Dragnmn Senior lid WMRindex: 199 OTindex: 48
|
Niet genoeg bandbreedte? |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Dat lijkt me onzin. Ik denk dat wmr 's avonds meer bezocht wordt. |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
|
|
|
|
Men mag inderdaad wel eens naar de volgende pagina's kijken voordat ze een nieuw topic openen. |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Het is geen kritiek... maar ik bedoel dat er al vaker naar gevraagd is... nooit echt reactie op gekomen is vanuit de admins... Ik heb 1 reactie gevonden waar een duidelijke NEE in staat... als het op irc chat aankomt... Al zijn er wel tools/bots die met dat RSS(of hoe het precies heet) automatisch van de site de nieuwste artikelen over de channels kan gooien op irc... Ik weet persoonlijk niet wat Voogeltje er van weerhoud... maar het is zijn beslissing... als hij nee zegt om welke reden dan ook... dan zal hij daar zeker een reden voor hebben... Al begin in toch ook wel nieuwsgierig te worden wat er nou precies van de chat geworden is en wat er in de toekomt van gaat worden... Wat zijn de plannen op chat gebied??... zijn er plannen op chat gebied??... |
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
WMR is eigenlijk nog niet groot genoeg voor een chat.. |
|
|
nietmeer
|
Grinzz, eigenlijk is het forum 1 grote chatbox |
|
|
|
Quote Larsjes: WMR is eigenlijk nog niet groot genoeg voor een chat.. Tuurlijk wel.. Al zitten er dagelijks maar 10 mensen in. Dat is genoeg. Alleen moeten er dan chat(Ad)mins komen. Misschien is dat het probleem. |
|
|
|
Quote Kpuc: Grinzz, eigenlijk is het forum 1 grote chatbox Dat is geen fatsoenlijk antwoord op de vraag die er gesteld wordt. Een chatbox is heel anders dan een forum. Want je kunt ook een op een gesprekken volgen. Een irc-plugin lijkt me dom. Dat zou ik niet willen. Ik zal er dan vermoedelijk geen gebruik van gaan maken. |
|
|
nietmeer
|
Tovenaar. Voor de vraag zul je echt bij Voogeltje moeten zijn. |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Oow grote opper-Voogel... daalt neer in ons midden... schept licht in onze duisternis... schenk deze dolende zielen inzicht... laat ons delen in uw wijsheid... Spreek tot ons allen oow grote Voogel... (of is dit dan weer net wat "over done"??... ) |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: ho wait ik moet je de config files even opzenden
En nee, mijn eigen server zit op herauthon.nl
mag ook irc.herauthon.nl zijn.
Ik kan geen verbinding met je server maken... Op irc://irc.uunet.nl/wmr.nl is ook geen kip... Voor mensen met firefox die de chatzilla plugin hebben gedownload is het deze link...Lang leven firefox... |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
En dan vervolgens nieteens zelf op je link klikken... Waar gaat het heen met de jeugd van vroeger??... |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Hoskeu: En dan vervolgens nieteens zelf op je link klikken... Waar gaat het heen met de jeugd van vroeger??... Met de jeugd van vroeger.. oude kaas zure melk.. ik wil IRC !!! |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: Quote Hoskeu: En dan vervolgens nieteens zelf op je link klikken... Waar gaat het heen met de jeugd van vroeger??... Met de jeugd van vroeger.. oude kaas zure melk.. ik wil IRC !!! Op dat moment was ik aanwezig op dat channel... Vandaar die opmerking "en dan vervolgens zelf niet op die link klikken...;)" |
|
|