scheve zoekmachine |
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
De zoekmachine van WMr werkt niet echt... ik zoek bijvoorbeeld op: knuffel voor iedereen of: "knuffel voor iedereen" of: knuffeltopic Bij alledrie heb ik bij de 1e 5 pagina's het knuffeltopic niet gevonden Dit heb ik zeg maar altijd als ik iets probeer te vinden, ik heb nog nooit datgene gevonden wat ik zocht... |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Dat heb ik nou ook.. ! |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ik ook.. ook kan ik er niet mee omgaan, misschien bij mededelingen uitleg? of bij de faq |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Idd, ik snap er ook niet zo heel veel van. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik begrijp dit niet. Als ik bij zoeken, knuffel intik, dan krijg ik gewoon alles met knuffel, inclusief het knuffeltopic. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote alweerdood: De zoekmachine van WMr werkt niet echt... ik zoek bijvoorbeeld op: knuffel voor iedereen of: "knuffel voor iedereen" of: knuffeltopic Bij alledrie heb ik bij de 1e 5 pagina's het knuffeltopic niet gevonden Dit heb ik zeg maar altijd als ik iets probeer te vinden, ik heb nog nooit datgene gevonden wat ik zocht... Misschien een cursus "zoeken" aanvragen bij Voogeltje. |
|
nietmeer
|
Beperk je zoekopdracht tot 1 woord, dan vindt je meestal wel wat je zoekt, is mijn persoonlijke ervaring. En de zoekindex van het forum en de artikelen is gescheiden. |
|
Quote Kpuc: Beperk je zoekopdracht tot 1 woord, dan vindt je meestal wel wat je zoekt, is mijn persoonlijke ervaring. En de zoekindex van het forum en de artikelen is gescheiden. Maar, niet iedereen leest dit, in de faq zetten? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: Beperk je zoekopdracht tot 1 woord, dan vindt je meestal wel wat je zoekt, is mijn persoonlijke ervaring. En de zoekindex van het forum en de artikelen is gescheiden. Knuffel dus. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Van mij mag de zoekmachine best wat uitgebreider anders.. Dan zoek je correcter. Jullie moeten maar even kijken of dit waar te maken is. Ik maak er momenteel geen gebruik van omdat hij gebruikersonvriendelijk is.. Via Google vind ik nog meer op waarmaarraar. |
|
Tovenaar, ik ook |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
wat is dit voor vage zoekmachine, als je op 1 woord zoekt dat je het dan sneller vind . Normaal is het zo hoe meer je typt hoe precieser het is hoe minder je krijgt maar wel het goede. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Als i k1 woord intyp krijg ik nooit het goede, of helemaal geen antwoordt Dat is het 'm nou juist.. Als ik bijvoorbeeld knuffel intyp dan vindt hij teveel(...) maar nooit het knuffeltopic(of pas na 15 pagina's..) terwijl het woord knuffel notabene in de titel staat... En ik zoek in het forum ja... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind de zoekmachine ook maar vreemd... |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Luna: Ik vind de zoekmachine ook maar vreemd... Past wel bij je... |
|
Luna Moderator
Loempia, mijn kulleke |
|
|
Je watte ? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Loempia, mijn kulleke Krijgt iedereen van jou z'n eigen koosnaampje? |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
*Volgt Titi overal * |
|
Luna Moderator
|
|
Luna Moderator
Quote Loempia: Je watte ? Da's echt Brabants,kul |
|
|
Quote Ikke: Krijgt iedereen van jou z'n eigen koosnaampje? Das allemaal wel best Maar zeg dan wel wat het betekent Quote Luna: Da's echt Brabants,kul Ok, vertel? |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Quote Luna: Quote Loempia: Je watte ? Da's echt Brabants,kul |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Krijg ik geen koosnaampje |
|
Luna Moderator
Ff nadenken |