Reacties op SMS-blogs |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Is het misschien mogelijk om (na dit aangegeven te hebben in je profiel) 10à30 minuten na een SMS-blog je een SMS'je krijgt waarin alle reacties instaan die intussen zijn gepost. Kwam zomaar in me op |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Wilc0, ik denk dat dat wel erg prijzig is, maar als je de keuze krijgt om tegen een laag kostenpostje een sms te krijgen, is het wel goed denk ik Dus, geef de keuze voor wel of niet inschakelen, en misschien een laag prijsje |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat worden dan heel wat smsjes Kost knaken extra, en je kunt natuurlijk zelf ook even op je eigen blog kijken zodra je toegang tot iPret hebt. |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Wilc0: leuk idee, maar wel behoorlijk aan de prijzige kant voor ons... (9 cent per sms, ontvangen & versturen) |
|
|
nietmeer
|
los van het feit dat veel van de telefoons deze dag met inet gebundeld zijn.. Ik kom hier wel redelijk vaak mobiel |
|
|
Wilco Oudgediende
@Voogeltje: Dat snap ik, zoals ik al zei. Kwam zomaar in me op Maar je kan er natuurlijk voor zorgen dat dit per SMS wordt doorgerekend. Dat dat SMS'je je dan 10 cent extra kost. Maar je nog winst ook nog |
|
|
Kpuc Oudgediende
Wilc0: Dan toch wel met de optie Nee dat wil ik niet. Het zou niet mooi zijn als je ongevraagd mag dokken voor iets wat je niet wil hebben |
|
|
Wilco Oudgediende
@Kpuc: Quote Wilc0: ...(na dit aangegeven te hebben in je profiel)... |
|
|
Kpuc Oudgediende
Wilc0: Dat is ook zo, overheen gelezen |
|
|
Wilco Oudgediende
@Voogeltje: Maar is dit wel te doen dan, als het betaald is? (10c/bericht of zo) |
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Wilco, in welke vorm was jij dan van plan om te reageren op die berichten? Of is het puur kijken |
|
|
Wilco Oudgediende
@pfft: Alleen kijken, dan kan je altijd nog reageren via een nieuwe SMS-blog |
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ja, ok. Als je reageert via nog een sms blog, hoe weten de mensen dat dan. Dat zou wel even uitgewerkt moeten worden. |
|
|
Wilco Oudgediende
Dat is niet aan mij, ik heb mijn idee beschreven. Doe er mee wat je wilt |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Met de opkomst van mobiel internet en de kosten die hieraan [het gebruik van dit systeem] hangen (en daarom het beperkte gebruik) lijkt met mij niet de moeite waard om dit idee te implementeren.. |
|
|
Wilco Oudgediende
@Mmore: Maar zoals ik al zei kan je de kosten doorberekenen |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat de kosten voor de gebruiker een obstakel gaat zijn om dit ook daadwerkelijk veel te gaan gebruiken Omdat de uitwerking hiervan goed moet zijn en best ingewikkeld is vraag ik me af of we onze focus niet beter elders kunnen neerleggen |
|
|
Wilco Oudgediende
@Mmore: Ach, zoals je al in de mail zei. Bespreek het maar met Voogeltje, ik heb mijn punt gemaakt Mijn stem heb je iig voor deze optie |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Aan het systeem zitten een paar nadelen.. Behalve de prijs, is het ook nog zo dat zelfs 1 een beetje uitgebreide reactie op je smsblog al meer tekens heeft dan in 1 smsje mag. Heb je meer dan 3 reacties dan past het al vrijwel zeker niet in 1 sms Een populair blogpersoon is zo een paar euro kwijt op deze manier Het idee is opzich oké, alleen de uitwerking gaat lastig worden... |
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
En het kost nogal veel geld en dat wil ik niet gaan betalen.. |
|
|
Wilco Oudgediende
@DreamerTje: Quote Wilc0: Kpuc: Quote Wilc0: ...(na dit aangegeven te hebben in je profiel)... |
|
|
Wilco Oudgediende
@Voogeltje/Mmore, nog hierover nagedacht of wordt dit zo'n oude suggestie? |
|
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
ik denk niet dat het hem gaat worden;)
te weinig animo voor |
|