respect |
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Het is hier natuurlijk geen hyves of Facebook, maar toch mis ik zo af en toe het knopje respect, of vind ik leuk!! Er staat soms zulke leuke reacties of berichten!!
Misschien dat je zo dan ook bij kunt houden welke reactie duidelijke de reactie van de dag of week is.
Is dit te doen? |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
@Kristel: dit lijkt me een leuk idee + rep |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wat Kristel al zei, dit is geen Hyves of sjeesboek of nujij. Laat wmr lekker zoals het is, en geen plusjes of andersoortig gedoe |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Gewoon leuk terug reageren, je hersens zijn de grootste mainframe die ooit is gebouwd.. dus onthoudt je het wel toch?? En respect kan je niet afdwingen, aleen krijgen;) |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Het hoeft toch zeker geen wedstrijdje te worden *Wie heeft de leukste reactie's lijkt me geen drol aan eigenlijk* We vormen ons 'beeld' van onze 'mede-leden' (soms) enkel op basis van de reacties dus geef ons die ruimte zonder er andere zooi bij te slepen pleez ? |
|
nietmeer
|
eens met Kpuc, Sjefke en Relpa voor die knopjes heb je hyves en facebook al, laat WMR dat ajb niet krijgen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Vind het geen goed idee |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Alsjeblieft niet. Als je iets leuk vindt, is dat met een paar woorden geschreven. |
|
nietmeer
|
Eens met ledi |
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Ik vind een reactie in woorden beter dan in knopjes. |
|
glaasje Erelid
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Doe me dat niet aan zeg, ik vind het al irritant bij facebook, laat staan als ze het hier ook gingen doen |
|
nietmeer
|
Inderdaad, het is hier geen hyves of facebook. WMR onderscheidt zich van die dingen. Geen "respect" knopje, of ik vind dit leuk knopje, of een duimpje omhoog of naar beneden. Als je de reactie van iemand ander waardeert is er de @[wie dan ook] en dan zeg je dat je het er mee eens bent en voeg je als nodig iets toe. |
|
glaasje Erelid
deze dingen kunnen we beter doen op websites die het al hebben |
|
Kristel Oudgediende
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Glaasje, je bent hypocriet Eerst vind je het een leuk idee, dan zeg je ineens dat je woorden beter vindt dan respect |
|
Kristel Oudgediende
Zo ist maar net maar sommige reacties op de berichten zijn zo leuk dat er best meer aandacht aan besteed mag worden En met een simpele klik kun je die reactie wat meer aandacht geven. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Het idee is mooi erachter, maar dan zou ik zelf eerder zoiets doen van maak er een jaarlijkse verkiezing van |
|
nietmeer
|
Kijk dat is nog es een leuk idee kpuc Maar ja moet ik al die leuke reacties gaan bewaren Maar nee ik ben geen voorstander Typ het liever of stuur een mailtje naar die persoon;) |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Thumps up |
|
Kristel Oudgediende
Quote Kpuc: Het idee is mooi erachter, maar dan zou ik zelf eerder zoiets doen van maak er een jaarlijkse verkiezing van Dat is dan meteen duidelijk aan het aantal extra kliks dat de reactie oplevert ... toch ... (begrijp je)? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Het probleem zit 'm deels in de snelheid van het klikje.. het 'like' knopje op facebook heb je binnen een halve seconde ingedrukt, waarna je weer verder kunt gaan. Stel je voor dat in een RL gesprek, nadat je iets hebt gezegd, iemand alleen z'n duim opsteekt en daarna met andere mensen gaat praten. In plaats van dat ie een fatsoenlijke reactie geeft... Nou is WMR niet Real Life, maar het komt er soms akelig dichtbij als je het aantal relaties en vriendschappen hier ziet. Dat ben ik nog nergens anders tegengekomen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Overigens wordt zo'n systeem vaak gebruikt om mensen met een andere mening (ook al is die goed onderbouwd etc.) omlaag te halen. Ik zie het op gamer vaak gebeuren dat geweldig constructieve reacties door wat kleuters zwaar in de min worden gezet alleen omdat hun mening anders is.. |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Wordt het hier ook een NU.Jij... grmbl no thanks.. |
|