Goede reacties |
bobdeolifant Senior lid WMRindex: 164 OTindex: 300 Wnplts: zwolle T |
Soms zie je een reactie die eigenlijk precies zegt wat jij ook wou zeggen. Vaak wordt die reactie dan gequote. Maar ik dacht is het misschien een idee om een zelfde systeem als youtube in te voeren, dat je kan stemmen op reacties. De best gewaardeerde reacties komen dan boven aan te staan. |
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Lijkt me een geweldig goed idee! Er zijn soms ook reacties die gewoon TE leuk zijn om er geen aandacht aan te besteden! |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Oh god, niet nog een keer.. edit: Om mijn reactie duidelijk te maken: Er is nog geen twee dagen geleden een topic met exact hetzelfde onderwerp gesloten. Als je zoekfunctie even gebruikt of het suggestiesforum even doorkijkt vind je 'm wel Ik ben nog steeds tegen, om in dat andere topic genoemde redenen |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Euh, hoeveelste topic is dit? |
|
|
nietmeer
|
Nou ik heb liever niet dat er opeens bij al mijn reacties 100 van die tekens staan.. |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Banaal: arrogantie |
|
|
nietmeer
|
Banaal: hier zou ik wel een plus 1000 willen geven haha |
|
|
Kristel Oudgediende
Quote @alweerdood: Oh god, niet nog een keer.. edit: Om mijn reactie duidelijk te maken: Er is nog geen twee dagen geleden een topic met exact hetzelfde onderwerp gesloten. Als je zoekfunctie even gebruikt of het suggestiesforum even doorkijkt vind je 'm wel Ik ben nog steeds tegen, om in dat andere topic genoemde redenen Zouden er dan mensen zijn die het leuk vinden? |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote @Kristel: Quote @alweerdood: Oh god, niet nog een keer.. edit: Om mijn reactie duidelijk te maken: Er is nog geen twee dagen geleden een topic met exact hetzelfde onderwerp gesloten. Als je zoekfunctie even gebruikt of het suggestiesforum even doorkijkt vind je 'm wel Ik ben nog steeds tegen, om in dat andere topic genoemde redenen Zouden er dan mensen zijn die het leuk vinden? Natuurlijk, voor ieder plan zijn er mensen te vinden |
|
|
Kristel Oudgediende
IK vind het zo flauw dat al er steeds aangegeven wordt dat men dit graag wil of leuk vind en dat de topics die daar over gaan gewoonweg op slot gegooid worden! Misschien kunnen de moderators deze topics weer gewoon openen en laten zien dat hier over gesproken mag worden!!?? Mond snoeren kan altijd nog toch?? |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Kristel: ik sluit deze topics omdat er een welles-nietes discussie over ontstaat die al een keer minder prettig is afgelopen. Als mods zijn we van dit verzoek op de hoogte. Dat betekent niet direct dat we het gaan invoeren. Dat zal door het hele team, en met name ook door Voogel en Mmore moeten worden bekeken. Ik zal dit topic in de gaten houden, als het weer een nutteloze discussie wordt sluit ik deze ook. |
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
sluit sluit sluit |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
|
|
|
nietmeer
|
ik ben voor, maar dat zal weinig verschil maken Lijkt mij een leuke functie |
|
|
Kristel Oudgediende
Ga je gang ik verwachtte dat hij al gesloten zou zijn. Niets voor oude vrouwtjes
Ik hoop dat de vind ik leuk onder de berichten ook snel mag vertrekken want ik vind dat meer dan waardeloos. |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Kristel, Kristel - als je te vaak zo zuur reageert , zul je nooit oud worden. |
|
|
Kristel Oudgediende
Wie het laatst lacht ...... |
|
|