ledenbestand |
nietmeer
|
Het valt me op dat bij jubilea en verjaardagen zoveel mensen staan die nooit meer WMR bezoeken. Bijvoorbeeld 5 jaar lid en bijna 5 jaar geleden voor het laatst online. Is het niet handig om het ledenbestand op te schonen door bijvoorbeeld iedereen die een jaar niet online is geweest te verwijderen??? |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@Grouse: Vaker geopperd, alleen volgens mij mag dat niet of zo. |
|
|
nietmeer
|
Dank voor het antwoord Wilco. |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Grouse: volgens Voogeltje zitten daar nog regelmatig lezers van de weekkrant tussen . |
|
|
nietmeer
|
@ledi: Duidelijk. Ik zal me er verder maar niet druk meer over maken |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hmm, misschien is een soort 'spook' stand handig hiervoor? Dat je dus wel de nieuwsbrief ontvangt en gewoon de complete site kan bekijken, maar dat je niet meer in de jubileum en verjaardagslijst staat en ook niet meer kan reageren tot je je account weer hebt gereanimeerd. Je zou dan in kunnen stellen dat als je meer dan een jaar, of 6 maanden ofzo niet online bent geweest dat je dan in een WMR-spookje veranderd Het reanimeren gebeurt dan door simpelweg weer op een knop in het profiel te klikken. |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als je 3 maanden nergens op gereageerd heb, dat je dan een non-actief lid wordt. En non-actief leden niet vermelden in jubileum en verjaardag. Zodra men weer reageert hebben ze de status van voor het non-actief lid terug. Zou goed idee zijn. |
|
|
nietmeer
|
Er was al geopperd om idd alleen de actieve leden te vermelden en daarbij ook nog eens il alfabetische volgorde, zodat je "vrienden" wat makkelijker te vinden zijn |
|
|
nietmeer
|
@alweerdood: Mooi om een spookstand voorgesteld te krijgen door iemand die "alweer dood" is |
|
|
bonijholt Lid WMRindex: 27 OTindex: 38 Wnplts: Kaatsheuve
|
ik vind het zelf wel een goed idee zeg maar ik ben net lid maar opzich is het onzin om die mee te laten doen terwijl ze toch niks meer der mee doen |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
@Grouse Hoe denk je dat ik op het idee van de spookstand kwam Ben benieuwd of Voogeltje en/of Mmore zoiets geprogrammeerd krijgen |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
In ieder geval kan de jarig/jub lijst beter gefilterd worden. Aan de andere kant komen er vaak weer mensen terug als ze berichtjes krijgen op hun pp dat ze jarig zijn, enzo |
|
|
ledi Oudgediende
@Mmore: ik heb nog nooit bij iemand gezien die langer dan 2 jaar weg was dat die terug kwam omdat er een berichtje op zijn pp zou staan (waar die privé geen bericht van krijgt) |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Spookmodus doet me denken aan de vakantiemodus bij sommige fora Als je op vakantie gaat zet je het op non-actief zeg maar, dan gebeurt er niets met je account.. Kom je gewoon niet online, pech gehad, dag account. |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@ledi, ik weet niet meer hoelang bv Giovanni er tussenuit' is geweest maar die kwam wel degelijk na 'langere tijd' weer terug dus Mmore hééft wel een punt |
|
|
nietmeer
|
@Relpa: *eigenwijs stampvoetend* dan blijft mijn suggestie voor de verjaarskalender toch net iets beter (en makkelijker uitvoerbaar) |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
De filtering is een betere optie dan het verwijderen accounts; wat mij betreft verdwijnt je naam als je 1 jaar + 1 dag niet hebt ingelogd |
|
|
ledi Oudgediende
@Relpa: maar zou Gio niet zijn teruggekomen als hij na zo'n lange tijd geen recente felicitaties meer had aangetroffen? |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
pearlypuck, Quote: in ieder geval kan de jarig/jub lijst beter gefilterd worden. Maar Mmore geeft je daar ook geljk in dus ga maar weer lekker billentikken meis zóveel 'charmanter' dan stampvoeten @ledi,dat Gio terugkwam had geloof ik niet zoveel met de mailtjes te maken |
|
|
ledi Oudgediende
Quote Relpa: billentikken meis zóveel 'charmanter' dan stampvoeten Ik heb het nooit gezien, maar kan me niet voorstellen dat het er charmant uitziet. . Trouwens wat dacht je van: When you're happy and you know it - stamp your feet/clap your hands/shout, etc. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote @alweerdood: Hmm, misschien is een soort 'spook' stand handig hiervoor? Dat je dus wel de nieuwsbrief ontvangt en gewoon de complete site kan bekijken, maar dat je niet meer in de jubileum en verjaardagslijst staat en ook niet meer kan reageren tot je je account weer hebt gereanimeerd. Je zou dan in kunnen stellen dat als je meer dan een jaar, of 6 maanden ofzo niet online bent geweest dat je dan in een WMR-spookje veranderd Het reanimeren gebeurt dan door simpelweg weer op een knop in het profiel te klikken. Bump. Gebeurt hier, of met een van de andere ideeën in het topic, nog iets? Het hoeft niet per direct ingevoerd te worden. Maar een seintje ofzo dat er tenminste een moderator brood in ziet zou wel fijn zijn |
|
|
nietmeer
|
goed idee, die spookaccounts. Met een druk op de knop weer reanimeren Dat scheelt op dagen als 1 januari ook in het enorme aantal mensen die geen geboortedatum willen opgeven. |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Als je wil weten of hier iets mee gebeurt raad ik je aan een mail naar Mmore te sturen. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Mja, het lijkt me een kleine moeite om even een berichtje te posten dat je er mee bezig bent, dan is het namelijk voor iedereen duidelijk en hoeft niet iedereen apart een mail te sturen... Neem aan dat Voogel en Mmore ook wel vaker bij de suggesties kijken. |
|
|