Autosticker |
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Wat te denken van een heuse autosticker op mijn bus???? Reclame is promoten toch....Of ontwerp zonnesheets om voor de voorruit van de auto te zetten.Moet uiteraard wel te verwezenlijken zijn.Maar zoals ik al zei;tis maar een ideetje. Edit Mmore: Titel aangepast |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
moet je doen wij hadden stickers op onze trekkers staan van mijn vaders loonbedrijf alleen nu niet meer staat een oude nummer/ adres enzo op. |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Goed idee |
|
tomm Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 98
|
ik vind het wel het proberen waard.. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Hoe komen we aan stickers, enzo. |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ sjatter wat dacht je van maken en ontwerpen en uitvoeren |
|
allebe2007 Senior lid WMRindex: 105 OTindex: 91 Wnplts: amsterdam S |
wie betaalt?? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Waarschijnlijk ben ik dom, maar ik snap het idee niet helemaal |
|
RonHunter Oud Moderator
Quote mier: @ sjatter wat dacht je van maken en ontwerpen en uitvoeren Zal geen probleem zijn maar dan zal ik eerst contact met Voogeltje opnemen. Het is tenslotte zijn WMR. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Enkie: Waarschijnlijk ben ik dom, maar ik snap het idee niet helemaal Sticker voor op bijv. de autobumper.. |
|
RonHunter Oud Moderator
Maar het is een simpel iets hoor. Kijk der gaat een hele hoop tijd en geld inzitten in deze site. Nou zijn er wel sponsors natuurlijk maar toch. Als je nu bepaalde gadgets zou hebben van WMR en die verkoopt dan krijg je extra inkomsten en WMR wordt op die manier gepromoot. |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
als cadeautje voor de bowling? Denk dat dat meer promoot op lantaarnpalen enzo (tenzij je boetes krijgt) dan bowling shirts Maar je maakt mij wel blijer met een shirt dan een sticker dat zeker |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Ron, nu snap ik t.. wel blond ja |
|
RonHunter Oud Moderator
Quote H_e_n_k: als cadeautje voor de bowling? Denk dat dat meer promoot op lantaarnpalen enzo (tenzij je boetes krijgt) dan bowling shirts Maar je maakt mij wel blijer met een shirt dan een sticker dat zeker Het is niet de bedoeling dat je ze op lantaarnpalen gaat plakken.Mijn gedachte gaat uit naar een autosticker die een zodanige afmeting heeft dat je hem alleen op je achterruit kan plakken of op de zijkanten van een bus of Van. maar er zijn plenty andere mogelijkheden hoor. |
|
nietmeer
|
Stickers op lantaarnpalen lijkt me geen goed idee, krijgen we gemeentes op ons dak voor verwijderingskosten |
|
RonHunter Oud Moderator
Quote Kpuc: Stickers op lantaarnpalen lijkt me geen goed idee, krijgen we gemeentes op ons dak voor verwijderingskosten Vandaar mijn reactie op Henk. Vergeet desnoods de stickers. Ik ben wat dingen aan het uitwerken.Hebben jullie er wat aan en kunnen jullie er wat mee dan is het goed. Kan je der niks mee ben ik toch weer een poosje van de straat af geweest |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Of lekker flyeren op het station bij de fietsen |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
of onder ruite wissers.. |
|
--NHV-- Actief lid WMRindex: 70 OTindex: 65 Wnplts: anywhere S |
hmm, voor flyeren en onder ruitewissers enzo moet je meestal een vergunning hebben.. en je moet naderhand echt alle blaadjes die mensen hebben laten vallen opruimen. is vaak nog best wel heeel erg veel werk |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote --NHV--: hmm, voor flyeren en onder ruitewissers enzo moet je meestal een vergunning hebben.. en je moet naderhand echt alle blaadjes die mensen hebben laten vallen opruimen. is vaak nog best wel heeel erg veel werk nee hoor heb zo vaak paiertje onder de ruitewissers gedaan zonder vergunning in opdracht van de gemeente |
|
--NHV-- Actief lid WMRindex: 70 OTindex: 65 Wnplts: anywhere S |
in opdracht van de gemeenste is wel even anders als vanuit een bedrijf ofzo;)
is het verschil tussen uitvoerende en opdrachtgever. de opdrachtgever moet z'n vergunninngen op orde hebben, en dan hoeft degene doe het uitvoerd dat niet nog eens te regelen. als de gemeente de opdrachtgever is, dan heeft die dat intern allang geregeld;) |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
wat dachten jullie van spandoeken in stadions... en dan de titel van een actueel artikel mbt één van de clubs die spelen... "verder lezen? ga naar www.waarmaarraar.nl" |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote --NHV--: in opdracht van de gemeenste is wel even anders als vanuit een bedrijf ofzo;)
is het verschil tussen uitvoerende en opdrachtgever. de opdrachtgever moet z'n vergunninngen op orde hebben, en dan hoeft degene doe het uitvoerd dat niet nog eens te regelen. als de gemeente de opdrachtgever is, dan heeft die dat intern allang geregeld;) en al die papiertjes van de pizzaboer enzo? die komen er vanzelf op? en intern word er bij de gemeente niets geregeld;) |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
extern wel dan? |
|
gouda terror Senior lid WMRindex: 650 OTindex: 29 Wnplts: Gouda
|
er moeten dan ook goede voor op fietsen komen. |
|