Notificatie nieuw bericht is verstopt |
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Zoals veel mensen wel zullen weten, hebben de nieuwste browsers geen statusbalk meer. In plaats daarvan wordt "blablasite.nl laden..." en dat soort meldingen weergegeven in een "pop-up" links onder in beeld. Het viel me op dat deze precies over de notificatie van een nieuw bericht heen valt. Op zich niet zo'n groot probleem natuurlijk, maar ik dacht: laat ik ze er eens op wijzen Het vakje kan natuurlijk iets hoger, of aan de bovenkant ipv de onderkant of zo... |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Caster: is het niet handiger om deze (goede) tip naar de Helpdesk te sturen? |
|
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
jaaa klopt |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@WMR-kok: Dat lukt niet, als je browser de statusbalk rechts gooit. |
|
|
WMR-kok Oudgediende
@Kameleon: Schakel dan eens over op een goede browser. Maar dit is te verhelpen met de css. |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
PW: Nee, niet echt. Het is nogal omslachtig om in de CSS in te stellen dat hij bij bepaalde browsers links of rechts moet hoveren, dat is enorm irritant en kan ook fout gaan. |
|
|
WMR-kok Oudgediende
If browser is IE dan < If browser is FF dan > |
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
if browser is opera ^? |
|
|
WMR-kok Oudgediende
Je kan voor elke browser een uitzonderingsregel maken. Maar het beste is de top 5 browsers aan te houden. Anders wordt de css te groot. |
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
je kan ook gewoon een keuzemenu geven waar de gebruiker hem zelf wil hebben.. is het een optie om hem groter te maken? |
|
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Quote @ledi: @Caster: is het niet handiger om deze (goede) tip naar de Helpdesk te sturen? Zou kunnen, maar ik meende dat dit een suggestie is en daarom hier thuis hoort, terwijl de Helpdesk voor vragen bedoeld is? FrankB, dat zou kunnen, maar dat is geloof ik niet echt de WMR-stijl, ze willen het aantal keuzes voor de gebruiker beperken (correct me if I'm wrong modjes ) |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
In principe ook een helpdesk kwestie aangezien het een bug is door een nieuwe update, en geen nieuwe feature. Het zou ook nog een storingsmelding kunnen zijn |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote @ledi: @Caster: is het niet handiger om deze (goede) tip naar de Helpdesk te sturen? Zoiets als dit mag je ook openbaar maken hoor. Op de helpdesk weten alleen de medewerkers ervan, en niet de leden. Ik ben nog niet overgestapt op de nieuwste browsers omdat FF 3.6 nog perfect werkt. Dadelijk stap ik over en werkt dit opeens niet lekker meer. Ofzo |
|
|