Grote schoonmaak |
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Waarom deleten we niet ALLE topics op het forum? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
En dan? |
|
nietmeer
|
Weer overnieuw beginnen en een verse database? Voogel?? |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Wat kost dat nou om te bewaren? Is geinig om later nog eens terug te lezen. Volgens mij passen al die topics op 3 diskettes |
|
nietmeer
|
Eigenlijk wel, lekker bewaren die hele bubs Hebben we nog es wat voor de kleinkids om te laten lezen, ik denk dat die er geen jota van begrijpen soms |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Maar dan moeten we geen diskettes gebruiken, dan denken onze (klein)kinderen al helemaal dat we uit de oertijd komen.. |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Aangezien ik niet vanaf het begin dit forum lees, vind ik het wel leuk om wat terug te lezen soms eigenlijk! |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ja echt wat voor de kleinkinderen van later, "kijk Karel -LET OP!- hier heeft Opa 58 jaar geleden op gereageerd, wil je een werther original?" Comment Luna: HAHAHAH |
|
nietmeer
|
|
|
|
Het duurt tegenwoordig zo lang voordat het forum geladen is.. En inmiddels al 2500 berichten he! |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Zou ik toch maar eens naar je computer laten kijken Hier doet ie het als de beste! |
|
nietmeer
|
bij mij duurt het om precies te zijn 0.40331 seconden (staat onderaan) |
|
|
Als je bijv. n topic opent dat je al ns gelezen hebt, staat het in je pc opgeslagen. Vooral het na twaalven topic is ene beetje lang... |
|
nietmeer
|
ik zal het na twaalven topic even openen en refreshen (dan word hij niet uit je browser cache gehaald maar opnieuw gedownload)
EDIT: Refresh: 0.09 secs, open pagina 55(laatste): 0.08373 secs.
EDIT 2:misschien ligt het aan je internetverbinding ?? ik heb geloof ik maximaal 360k |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
opslaan; thumbdrive - usbstickup - gelazerdisk.. totaalflops
het probleem met wissen is dat er wellicht dubbele in gaan zitten..
sommige zaken zijn goed voor mythbusters zoals die vent die 1000 meter valt en overleefd.. de vraag is of dat reeds oud is of niet.. maar ja..
een goede suggestie.. doe mij maar koffie..
ik wil een avatar..
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
T-shirt kopen |
|
Bras Erelid
WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
moet je geen grote maten hebben.... :cry: |
|
heraux Oudgediende
ah... zo... is... dat.. omkoperij.. jaja..
oke ik denk er overna.. hoeveel? (kan ik 't aftrekken van de tax?) |
|
Bras Erelid
WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
aftrekken??? dat doe je tegenwoordig toch in de bieb las ik net.... |
|
heraux Oudgediende
ja, aka aangifte kantoor.. aka belastingkantoor.. aka.. preservatie historische boekwerken (deze lijmstof is mij nog niet bekend...hmmm.. volgens mij hebben we hier de missing link..) |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Alle topic waar 2 weken op is gepost deleten ofzo... Hou je er ook niet veel over... sommige blijven wel leuk |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
alle leden die minder dan 5 keer per jaar reageren wegsodemieteren dan reageren ze maar eens in de 2 maanden of minder |
|
Ridder Andries duizendste lid WMRindex: 10 OTindex: 30 Wnplts: Zwijndrech S |
Quote Tukka: Zou ik toch maar eens naar je computer laten kijken Hier doet ie het als de beste! Jouw comp of de site |
|
heraux Oudgediende
Quote NeaRoW: Alle topic waar 2 weken op is gepost deleten ofzo... Hou je er ook niet veel over... sommige blijven wel leuk Het Antiquariaat -> waar alle remarks van 6 maanden oud en meer naar toe gaan - is dat wat? Niet de actieve... lijkt me |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik stem eerder voor een schoonmaak van de leden. |
|