Picknick |
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Daar hebben we parkeerplekken voor bij bezinepomps |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
En worden er regels opgesteld omdat Nederlanders onveilig barbequen |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Maar het is wel een leuk idee om te picknicken... Of doen Nederlanders dat ook onveilig? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Picknicken wordt wel als relatief veilig gezien, mits je op een veld gaat zitten waar geen honden mogen worden uitgelaten |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik zat zelf aan BBQ-en en midgetgolfen te denken. Ergens in de zomervakantie (want die begint ook alweer snel..) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Wat dachten jullie van een BBQ op het strand houden??? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sjatter en Luna, ik moet er gewoon nog even op reageren, Rotterdam |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Gewoon een BBQ houden in groningen Tenslotte wel de beste binnenstad van nederland |
|
Kriebeltje Erelid
|
Zwolle is ook wel centraal |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ja, Zwolle is voor mij ook nog wel te doen. Maar is vast niet centraal genoeg |
|
Kriebeltje Erelid
|
Aangezien geloof ik de meeste richting de VS wonen... De randstad dus |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Het strand, het strand, het srand, het strand.... Mooie ondergaande zon, lekker drankje erbij. Op het warme zand zitten. Alle WMR-geliefdes ....nou ja. Het strand dus! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
De randstad, no thanks... stinkboel het strand is dan nog wel een redelijke optie, waar het niet dat ik dan zeker 3 uur in de trein moet zitten Ze hebben namelijk nog steeds geen spoorlijn aangelegd over de afsluitdijk.. |
|
Kriebeltje Erelid
|
En je gaat wel naar de Bowling, bommetje? Utrecht is ook al randstad geloof ik hoor... |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote LuckyMe: Wat dachten jullie van een BBQ op het strand houden??? Is niet echt toegestaan, en het strand is sowieso voor velen een dure reis |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kriebeltje: En je gaat wel naar de Bowling, bommetje? Utrecht is ook al randstad geloof ik hoor... Uh, ja Maar naar het strand is nog weer een stukje verder Bovendien kost t echt veel @NeaRoW, ja precies Doe dan de veluwe tijdens een hele droge periode, wedden dat je dan een hele grote BBQ kan houden? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik vind nog steeds dat we dit moeten gaan doen |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Niet in een stad. En het noorden van Nederland is saai en plat. Kom naar Limburg. |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Nou, zat suggesties Wel een leuk idee dus? |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Tovenaar: Niet in een stad. En het noorden van Nederland is saai en plat. Kom naar Limburg. Limburg is zo'n 3 uur reizen voor mij en dat is pas noord limburg ow en de veluwe is 100keer mooier |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Utrecht kan op zich ook. Dat zijn een groot deel van de mensen al gewend met de bowling en het ligt aardig centraal. En een park hebben ze er vast wel |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Een WMR BBQ vind ik nog steeds het beste plan |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote LuckyMe: Wat dachten jullie van een BBQ op het strand houden??? Oe, doen we |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Quote LuckyMe: Wat dachten jullie van een BBQ op het strand houden??? Oe, doen we o lekker moeten we een traktor hebben |
|
nietmeer
|
Quote Voogeltje: Ik zat zelf aan BBQ-en en midgetgolfen te denken. Ergens in de zomervakantie (want die begint ook alweer snel..) wat dacht je van boeren golf |
|