@jouwnaam overzicht |
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.849 OTindex: 3.187
|
Is het mogelijk om bij dit overzicht gewoon de linken die in het origineel staan te laten zoals ze zijn? Ik krijg nu voor hele lange tijd een uitgerekt rommelig geheel te zien als de link erg lang is. Ben ik er net vanaf, krijg ik bij een een reactie weer zo'n link te zien die mijn hele pagina onleesbaar maakt. |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
ik zou het wel prettig vinden wanneer hij niet onder "meer" stond maar gewoon in het rijtje onder profiel. |
|
nietmeer
|
het is nog steeds zeeeeeeeer beta, wanneer wordt het eens niet meer beta? Wordt er überhaupt aan gewerkt of is het al klaar? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
DEvH: het is een nogal zwaar geheel, daarom staat het bewust niet onder het hoofd menu om te voorkomen dat mensen het te veel gebruiken. Tot op heden heb ik helaas nog geen idee hoe we dit minder Beta kunnen krijgen. |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: dan heb je op dat punt gefaald, want ik gebruik @jouwnaam overzicht ontzettend vaak. |
|
nietmeer
|
Beta of niet, dat maakt me niets uit. Het is gewoon heel handig |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Ik gebruik het ook heel vaak, net als Alev, en daarom zou ik het graag in het hoofdmenu zien (zeeeeeeer beta is voor mij goed genoeg). Maar goed, ik ben niet de eigenaar of beheerder van WMR, kan het alleen maar willen en vragen. |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Quote @Voogeltje: Tot op heden heb ik helaas nog geen idee hoe we dit minder Beta kunnen krijgen. Sinds ik Chrome gebruik, heb ik geen jouwnaam overzicht meer (toen ik IE gebruikte nog wel ). Is het idd browser-afhankelijk? |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.052
|
Ik gebruik @ jouw naam (errug beta ) heel veel, ik kan namelijk niet altijd herinneren op welke blogs ik heb gereageerd |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik wou dat jouwnaam specifiek op gebruikscode was ipv deel van naam, ik zie ook alles van stora enzo |
|
nietmeer
|
Echt waar? Wat is dat slecht. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Dat is een kwestie van de naam veranderen in de link? |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: had dat al in het begin aangeven, maar ze luisteren niet naar mij . Om maar een paar mensen te noemen waar ik het van zie: Stora Stoerecurry Stormzoeker @DreamerTje: er valt niks te veranderen in de link? |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@DreamerTje: Kwestie van het koppelen van de gebruikersnaam aan het unieke ID van de gebruikersnaam, die gegevens moet je laden. |
|
Sto Oudgediende
|
@Kameleon: het leek mij ook al een eenvoudige fix, blijkbaar niet |
|
Kameleon Oudgediende
@Sto: tja, is het volgens mij ook. Maar er worden toch geen nieuwe admins ingesteld, dus.. |
|
Sto Oudgediende
|
@Kameleon: achja ik gebruik het overzicht nooit, maar het gaat om het principe |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Sto Oudgediende
|
@Kameleon: Maar ik gebruik het waarschijnlijk nooit omdat stora veel meer reageert dan ik. Waardoor ik dus moet scrollen naar dingen die naar mij gericht zijn, makkelijker om de paar posts die ik maak zelf op te zoeken |
|
nietmeer
|
@Sto: gebruik Ctrl+F, typ dan ' @Sto: ', ram op enter en overal wordt jouw naam geel maar die van de anderen niet. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Quote @Sto: @Kameleon: Maar ik gebruik het waarschijnlijk nooit omdat stora veel meer reageert dan ik. Waardoor ik dus moet scrollen naar dingen die naar mij gericht zijn, makkelijker om de paar posts die ik maak zelf op te zoeken @Sto, je moet dus veel meer reageren Ik heb het zelfde hoor, ik zie dan ergens Sto staan en dan kijk ik toch automatisch. Zodoende volg ik jou terwijl ik dat niet wil |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Maar hoe kan het dat als je bv botte bijl exact overneemt met botte bijl en ze verschijnt niet in het groen? |
|
Sto Oudgediende
|
@stora: onvrijwillig stalken Het kan toch niet lastig zijn om het aan ledennummer te linken i.p.v. de naam? |
|
nietmeer
|
@stora: Omdat er een spatie in haar naam staat. Botte bijl heeft dus geen bruikbaar naam overzicht. 'botte' herkent de verwerkdoos namelijk niet als naam (er heet niemand botte) en na de spatie lees de verwerkdoos niet verder. Had ze botte_bijl geheten, was er niks aan de hand geweest. |
|
nietmeer
|
@stora: Omdat er geen lid is met de naam "botte" en "botte bijl" niet aan elkaar zit. Als ze "BotteBijl" had geheten, had het wel gewerkt. |
|