Twee redenen waarom ik dit topic start:
Als eerste, mijn jouwnaam overzicht is al een eeuwigheid kapot. Ik heb maanden terug een mail naar de helpdesk gestuurd en een jaar daarvoor ook al een keer. Elke keer hetzelfde verhaal, diegene die de helpdesk beantwoordt vraagt om meer informatie, ik geef dat en daarna hoor ik helemaal niets meer, alsof ze mij compleet vergeten. Erg jammer. Simpelweg een volgend mailtje dat ze het niet kunnen fixen zou al een stuk vriendelijker zijn dan dit. Maarja.
Als tweede, mijn suggestie is volgens mij op zichzelf ook wel handig.
---
Het idee is heel simpel, je ziet het op meerdere forums.
Op elke pagina wordt een klein knopje met een ster ofzo gezet. Als je op het knopje klikt wordt de pagina een favoriet, wat betekent dat je hem kan terugvinden in een speciale favorietenpagina. Je favorieten zijn niet voor anderen te zien!
Ik stel me voor dat je het kan doen met forumtopics, maar ook met artikelen en met weblogs. Het zou dan helemaal handig zijn als je op de favorietenpagina ziet of er nieuwe berichten zijn op de forumtopics of artikelen zodat je snel kunt gaan kijken. Bij weblogs zou het vooral handig zijn om te zien of er een nieuwe blog is, zodat je er geen kunt missen.
Daar gaat het mij vooral om: dat je geen berichten/blogs meer mist in je favoriete onderwerpen of van je favoriete schrijvers. |