Preview van je blog |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Weet niet of het al eerder is geweest, maar is het misschien een idee om een preview van je blog te kunnen krijgen. Nu is het zo, dat als je een blog post en het niet helemaal goed is gegaan, dat je (tijdens dat je het aan het aanpassen bent)gelijk al reacties hebt, dat het niet werkt of dat het niet goed staat. Als je een preview kan doen, dan ben je van dat probleem af. Lijkt me op zich wel handig. |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Goed plan. Daar kan ik volledig achter staan. |
|
|
nietmeer
|
Zou idd wel prettig zijn, vooral omdat je vaak nog wat extra harde returtns moet zetten enzo als je kopieeerd vanuit een bestand... |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
voorstander.. zeker voor het voorkomen van melige en zinloze reacties..
top, doen! |
|
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Mee eens, eerst een "kladje". |
|
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
ja het is een goed idee! als je plaatjes neerzet en ze komen op de verkeerde plek is dat altijd lastig. |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ben ik dan de enige die vind dat je gewoon het neer kan zetten en daarna gewoon kan veranderen, en als er in de tusentijd commentaar komt, zeg je gewoon dat je er mee bezig bent...
(gewoon een nieuw tabblad openen met de reacties en die een keer per minuut verversen of zo...) |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik (als absolute beginner) ben een warm voorstander. 3 X uitproberen is m'n norm tot nu toe... |
|
|
nietmeer
|
Kan er dan ook veranderd worden dat als je reageert op een berichtje in je blog dat je dan niet zoveel moet scrollen om het er goed onder te krijgen?? (ik hoop dat ik duidelijk ben ) |
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Quote positivily: Kan er dan ook veranderd worden dat als je reageert op een berichtje in je blog dat je dan niet zoveel moet scrollen om het er goed onder te krijgen?? (ik hoop dat ik duidelijk ben ) Minder dingen op 1 pagina? |
|
|
nietmeer
|
nee ik bedoel als iemand op je blog reageert en je zet er commentaar onder.................... Zo ist denk ik duidelijker...................ik moet zoveel enteren eer het er goed onder staat |
|
|
nietmeer
|
Oww, gewoon een spatie en een dubbele enter positively. |
|
|
nietmeer
|
thnx Kpuc zal het proberen |
|
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
wel een goed ideej ja |
|
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
Goed idee, heel handig. De eerste keer dat ik een filmpje postte ging het ook mis en snapte iedereen er geen bal van |
|
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Haha lol. Wel goed idee trouwens! |
|
|