Topics alleen open rond bepaalde tijden |
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Nou, je begrijpt wel. Als je een topic opent, kan je eventueel kiezen wanneer je topic open is... |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik denk dat het praktischer is als dat alleen maar gedaan kan worden door de mods. Verder wel leuk idee |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Mwa.. Het is toch wel fijner als je ergens direct op kan reageren.. Anders worden daar misschien weer topics over gemaakt |
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Beetje nutteloos eigenlijk |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, we hebben al besloten dat het geen zin heeft |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wat er inderdaad gebeurt is dat berichten van buiten het topic maken beinvloed - ik had een behoorlijke kotsbak.. hup maakt een ander weer een nieuwe aan.. ansich geen probleem - maar hierdoor ontstaat er wel windgroei.. ongebreideld nieuwe hokjes aanleggen waar het zelfde wordt gedropt.. te minste..
Mijn Pc afdeling mag best plaats maken voor zoiets als "de HELPDESK" of zo om het iets meer vorm te geven.. ik vond de Ventilator een leuke benaming voor een plek waar je gewoon je ergernis kunt droppen..
tja..
Ich bin nur ein Berliner.. Wurst.. |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Het moet wel een forum blijven natuurlijk |
|
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Jepps, maar op het na twaalven topic mag alleen gereageerd worden tussen 00.00 en 06.00, soms zitten er mensen rond 6.30 op.. |
|
|
The_Worst finalist MPPV 06 WMRindex: 40 OTindex: 59 Wnplts: Enschede
|
En daarom wil je dat de hele site verbouwd moet worden? |
|
|
nietmeer
|
Nahh, laten we het lekker soepel houden, ik ben vaak rond zessen wakker en dan is het ff de kroeg schoonmaken voor het Ochtendglooren |
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Quote laurenssie: Jepps, maar op het na twaalven topic mag alleen gereageerd worden tussen 00.00 en 06.00, soms zitten er mensen rond 6.30 op.. Dat soort mensen zouden een ban moeten krijgen |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Tukka: Quote laurenssie: Jepps, maar op het na twaalven topic mag alleen gereageerd worden tussen 00.00 en 06.00, soms zitten er mensen rond 6.30 op.. Dat soort mensen zouden een ban moeten krijgen eerst een waarschuwing, als ze t nog ns flikken dan bannen, maar t is natuurlijk helemaal aan de modjes/admins wat er moet gebeuren;) |
|
|
nietmeer
|
Dan trekken we ze aan de oren mee naar het ochtendglooren |
|
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
whaha
en na twaalven het lunchcafe |
|
|
nietmeer
|
Owja, dat is er ook nog, sjeemig, we kunnen beter er maar één 24/7 open gaan houden, al dat gedoe van weer een straatje verder lopen.. |
|
|