forumproblemen |
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
naar aanleiding van het wilders forum en de trammalant die elke keer weer onstaat, zou ik willen voorstellen om heel strend op te treded tegen dit gedrag. ik vind het totaal ongepast, en er zijn er een aantal die hiervoor een dikke ban verdiend hebben.... |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik vind Bannen net als geweld. Zodra je gaat bannen ben je hulpeloos en onmachtig.
Laat ik zo stellen dat iedereen zijn ideeën mag plaatsen - we zijn er niet altijd mee eens..
En ik heb liever dat iemand vrijelijk zijn mening uit zodat iedereen het kan lezen - dan het elders op een ongepaste wijze wordt uitgedragen.
Ik houd niet zo van repressie.. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wacht maar tot je met typetjes als Baggerlip te maken krijgt, Heraux. Wij zijn nog enorm soft wat betreft het bannen.. |
|
|
heraux Oudgediende
Tja.. Baggerlip.. volgens mij ingehuurd om te toetsen hoeveel de gemiddelde forum bewoner kan verdragen..
Om vervolgens weer een Postbus 51 spotje te maken..
Laat je niet vol-baggeren op je Forum..
Postbus 51 - de vrijheid zit niet in het woord.. maar in je stem.. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Heraux, oordeel maar ovr dit soort dingen alsje er ervaring mee hebt |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Baggerlip was gewoon een hele grote kl**tzak zonder discpline. Ik haat hem nog, schelden met kanker doe je niet. |
|
|
heraux Oudgediende
Quote Luna: Heraux, oordeel maar ovr dit soort dingen alsje er ervaring mee hebt ken je me? geintje Hoe weet je dat ik er geen ervaring mee heb? (schreef ik) Maar ik heb wel wat bagger ervaring.. Het kan ook in ongeschreven vorm |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Niet op deze site,nee |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Denk da je altijd zielige eikeltjes blijft houden die liever "slechte" dan "geen" publiciteit krijgen.
Je kan alleen maar hopen dat de weldenkenden genoeg zelf-discipline kunnen opbrengen. |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Gewoon negeren zulke lutsers. Gaan ze vanzelf weg. Doodzwijgen. Racisme |
|
|
Relpa Oudgediende
Proberen waard, maar ik ben bang dat dat niet helpt. Vroeg of laat hapt er iemand... |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
waarom is het altijd die kleine groep die het voor de rest verpest? Hebben we hier een gezellige site, komen er weer van die *censuur* types die de boel verknallen... ik kan me daar zooo kwaad om maken...
Ik discrimineer niemand, behalve rascisten... |
|
|
heraux Oudgediende
discipline is een
normwaarding is twee
zelfcritiek is twee
loslaten is drie
---
volgens mij is zelfmartelen een van die dingen dat leid uit een ontzettende discipline het bij je zelf te zoeken.. loslaten is dan een nieuwe aanwinst.
ik heb het gevonden de marteling gaat voort.. het loslaten komt langzaam maar wie laat nu graag diamanten los?
|
|
|
nietmeer
|
Laat ik het zo zeggen, discrimatie, racisme maar ook het uitlokken van is niet gewenst. Eén waarschuwing, toch doorgaan, saluut. |
|
|
Relpa Oudgediende
Mij best Kpuc, consequent zijn dan !!! |
|
|
nietmeer
|
We doen ons best Relpa maar wat niet moet vergeten worden is dat we geen alziend oog zijn he. |
|
|
Relpa Oudgediende
Weet ik ook wel, maar het moeilijkst is altijd: vroeg signaleren.
Sterkte ermee, wel goed van Tom dat'ie het nog eens aankaartte... |
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
dank U. ik ben gewoon heel ergt geschrokken van de hoeveelheid aggressie die van het beeldscherm afspatte de laastse tijd. maar blijkbaar is dat hier wel vaker voorgekomen |
|
|