Alweer een idee: Avatars |
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
ik heb WEER een idee: dat je schermafbeeldingen bij je profiel kan zetten. en nog een: dat je plaatjes in een berichtje kan zetten (of kan dat al)
Edit Voogeltje: titel aangepast |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
fotoMisschien zoiets als laaste..? Maak het dan ff.. |
|
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ja, maar niet zo'n enorm plaatje, gwoon een kleintje |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Weet je wat het probleem is met avatars (dat is wat bartman bedoelt volgens mij) het neemt veel extra ruimte in. Je moet dus nog meer scrollen... |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
vinger fitness en van voor naar achter, en van voor naar achter |
|
|
nietmeer
|
Ik zou die avatars lekker bij msn houden en niet op den site planten, wil je extra vertraging dan bouw je zoiets wel in maar ik denk dat zoiets niet zo echt in het geheel nodig zou zijn. |
|
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Quote Voogeltje: Weet je wat het probleem is met avatars (dat is wat bartman bedoelt volgens mij) het neemt veel extra ruimte in. Je moet dus nog meer scrollen... een kleine? |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik vind het juist leuk dat er geen plaatjes zijn op deze site. Waar nodig kan je een link neerzetten. Minder scrollen en sneller laden. |
|
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote de Mexicaan: Ik vind het juist leuk dat er geen plaatjes zijn op deze site. Waar nodig kan je een link neerzetten. Minder scrollen en sneller laden. Helemaal goed, 10 punten. Edit Voogeltje: Eeh, Anacho. Ik kan leden niet zomaar 10 punten geven |
|
|
Anacho Erelid
Is dat nou breakdance, of gewoon op je bek gaan? |
|
|
Laurens
|
Quote Anacho: Quote de Mexicaan: Ik vind het juist leuk dat er geen plaatjes zijn op deze site. Waar nodig kan je een link neerzetten. Minder scrollen en sneller laden. Helemaal goed, 10 punten. Edit Voogeltje: Eeh, Anacho. Ik kan leden niet zomaar 10 punten geven Klopt helemaal, ook 10 punten voor ons Vogeltje. |
|
|
nietmeer
|
@Voogeltje, ze sprokkelen den punten maar zelf bij mekaar |
|
|
Anacho Erelid
Quote Anacho: [quote=de Mexicaan]Ik vind het juist leuk dat er geen plaatjes zijn op deze site. Waar nodig kan je een link neerzetten. Minder scrollen en sneller laden. Helemaal goed, 10 punten. Edit Voogeltje: Eeh, Anacho. Ik kan leden niet zomaar 10 punten gevenWie had het over WMR punten hier, dat is voor m'n persoonlijk log, punt aftrek voor jou En trouwens Hierzo dan? |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Te vergezocht Anacho! |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Die weet wel waar hij moet zoeken |
|
|
Shutterspeed Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 14 Wnplts: Eindhoven
|
profiel-plaatjes ben ik het wel mee eens maar de plaatjes moeten wel uit de reacties blijven.. hier en daar een link is veel fijner |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
De 10 punten hoef ik niet, net als de plaatjes. |
|
|