Je eigen reacties bij berichten wijzigen |
Laurens
|
Het lijkt me leuk, als je zelf een bericht hebt gepost, net als op het forum, dat je het zelf nog kan veranderen... Goed idee? |
|
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
heb ik al voorgesteld, had geen nut |
|
|
nietmeer
|
Lijkt me geen goed plan, het is beter eerst je reactie te lezen alvoor je 'm verzend. |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Kpuc: Lijkt me geen goed plan, het is beter eerst je reactie te lezen alvoor je 'm verzend. Die knul heeft gelijk! |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Volgende keer graag even kijken of er al een topic bestaat die hier over gaat... |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Voogeltje: Volgende keer graag even kijken of er al een topic bestaat die hier over gaat... verwijderen maar dan deze topic? het moet wel een beetje overzichtelijk blijven he!¡!¡! |
|
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote Loempia: Quote Voogeltje: Volgende keer graag even kijken of er al een topic bestaat die hier over gaat... verwijderen maar dan deze topic? het moet wel een beetje overzichtelijk blijven he!¡!¡! Zo drastisch hoeft toch ook niet, er staat toch Volgende keer graag. |
|
|
Tompor Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 26 Wnplts: Nederweert
|
zou niet makkelijk zijn, sommige mensen reageren op jouw reacties. Als jij die dan aanpast, dan slaan die reacties van andere mensen ook nergens meer op. Snappie? |
|
|
Tompor Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 26 Wnplts: Nederweert
|
waarom zit er nou een edit knop bij mijn reactie? |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@TomporIn het offtopic forum kan je je eigen reactie aanpassen (binnen een uur)... |
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Pluppel: Quote Kpuc: Lijkt me geen goed plan, het is beter eerst je reactie te lezen alvoor je 'm verzend. Die knul heeft gelijk! Vandaag had ik iets gepost, keek iets verder, schoot me nog wat te binnen, maar ja, vind het slordig om 2 posts achter elkaar te zetten. |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
waarom wel in het forum en niet bij het nieuws dan? |
|
|
nietmeer
|
Jah goed idee.. soms bedenk je achteraf dat je reactie dubbel is / nergens op slaat / of iets is wat je achteraf beter niet had kunnen zeggen .. |
|
|