Topics verwijderen... |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
(oops, nu klopt de titel niet)Ik heb het idee massa-spam-topics te verwijderen Waarom? Omdat het heeel saai aan het worden is... en het is veel gezelliger als je gewoon kun posten wat je zelf wilt en het over leukere dingen te hebben... Verwidjeren hoeft niet, maar kan er een slotje op ofzo? Als je hem verwijdert heeft iedereen 1000 posts minder ofzo Bedoelde topics: A of B? DPVM DPNM Tien-Liedjes-spelt |
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ach joh, als je ze niet leuk vindt, dan lees je ze toch niet? Omdat jij ze inmiddels saai vindt geworden, wil toch niet zeggen dat de rest er ook maar niet meer op moet kunnen? Als niemand het meer leuk vindt, sterft het vanzelf wel. |
|
|
NeaRoW Erelid
Quote Jivebunny: Ach joh, als je ze niet leuk vindt, dan lees je ze toch niet? Omdat jij ze inmiddels saai vindt geworden, wil toch niet zeggen dat de rest er ook maar niet meer op moet kunnen? Als niemand het meer leuk vindt, sterft het vanzelf wel. Maar ik vind vooral dat de gezelligheid er op achteruit gaat, je leert mekaar niet kennen, je zit alleen maar de hele tijd t zelfde te doen, doe dat dan op een ander forum ofzo, waarmaarraar word er niet gezelliger op, wat het is geweest, geloof me |
|
|
Jivebunny oud moderator
Ik geloof je graag, maar dat is al meteen heel wat anders als wat je net suggereerde. Op slot gooien of een andere sectie aanmaken voor die spelletjes, daar zit toch een grandioos verschil in |
|
|
NeaRoW Erelid
Mijn doel is dus ook om andere topics die voor mijn gevoel gezelliger zijn weer actief te maken, en niet dat iedereen meteen naar die betreffende topics klikt en daar gaat liggen spammen...
Wat jullie modjes? |
|
|
Jivebunny oud moderator
Maar kan je het dan erover eens zijn dat de "spam" topics op slot gooien geen elegante oplossing is? |
|
|
NeaRoW Erelid
Tuurlijk wel... Dan gaan mensen automatisch naar leukere topics... Modjeeessss? |
|
|
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
Je kunt toch zelf wat iedeen voor andere topics maken, en als dat aanslaat gaat vanzelf iedereen op dat topic Ik zou zeggen, laat ons je ideen zien |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Meestal bloeden de topics toch wel dood, maar vroeger werden er meer topics geopend waar echt op gediscussieerd werd en dat missen we nu een beetje.Maar Nearow, open weer eens een boeiend topic dan |
|
|
Jivebunny oud moderator
Ja, ik ben wel iemand die daar van houdt hoor, ik praat wel mee |
|
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
Ben het er wel mee eens, ik doe al een poosje vrolijk mee met een paar die topics maar eigenlijk is het gewoon oersaai... Moeten inderdaad eens wat leuke topics geopent worden en dan hopen dat ze uitsterven of verwijderd worden |
|
|
Jivebunny oud moderator
uitsterven! verwijderen is egoistisch en asociaal Ieder moet hier zijn eigen ding een beetje kunnen blijven doen. |
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Absoluut niet mee eens, ik bemoei me verder niet zoveel met die topics, i=maar ik kan mij voorstellen dat mensen ze wel leuk vinden. Laat ze toch gewoon bestaan. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik vind dat Nearow gelijk heeft het was een gezelliger |
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Zie voor het eerst de topics. Vraag me af waar gaat dit over. |
|
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Ik vind niet dat die topics verwijderd moeten worden. Inderdaad wat hiervoor ook al staat, wie ze niet wil lezen die leest ze niet. Wie wil discussiëren opent een discussietopic. Probleem opgelost, toch? |
|
|
heraux Oudgediende
Ik zie geen artikel-toevoeg-knop meer - is er een pause ingelast? |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
Hij is tijdelijk verplaatst naar de pagina Mijn pagina, onder je naam. Even zoeken dus, maar hij komt binnenkort terug naar de hoofdpagina. |
|
|
heraux Oudgediende
ik ga even mijn blog opruimen..
is het mogelijk om fotos in een carré te plaatsen - dat leverd dan wat ruimte op - zeg maar 3 horizontaal (max)
|
|
|
NeaRoW Erelid
Quote Luna: Meestal bloeden de topics toch wel dood, maar vroeger werden er meer topics geopend waar echt op gediscussieerd werd en dat missen we nu een beetje.Maar Nearow, open weer eens een boeiend topic dan Ik heb geen internet, behalve 1 of 2 dagen... Ik heb geen tijd om een beetje mee te posten... Maar als ik weer inet heb zal ik de boel hier wel es opkrikken Luna Moet je wel helpen natuurlijk.. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
|
heraux Oudgediende
nuchter of met verboden middelen..
even wat EPO bijzetten.. poe heh.. over een halfuurtje meer nieuws |
|