Filmpje van de dag |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Jeweetwel, gewoon een link naar een willekeurig, grappig filmpje, ff reacties eronder enzo... |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik denk dat je dan beter iedere dag naar google video of youtube kan gaan. We blijven een krant, en ik heb nog nooit een krant met video gezien... |
|
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote Voogeltje: Ik denk dat je dan beter iedere dag naar google video of youtube kan gaan. We blijven een krant, en ik heb nog nooit een krant met video gezien... Heb je de vernieuwde site van de Volkskrant nog niet gezien? |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Goed dat was misschien niet het sterkste argument... |
|
|
Anacho Erelid
Maar hier hoeft het van mij ook niet |
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Voogeltje: Ik denk dat je dan beter iedere dag naar google video of youtube kan gaan. We blijven een krant, en ik heb nog nooit een krant met video gezien... Klopt, met je eens, maar dit is wel internet, en digitaal kan alles om het moderner te maken... toch? |
|
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
ja maar juist de 'niet'moderne uitstraling van deze site zal veel mensen aantrekken en om er dan een filmpje bij te doen terwijl dit gewoon een nieuwssite is in de zin van kranten... |
|
|
nietmeer
|
Luitjens, kennen jullie de afko K.I.S.S. niet? |
|
|
Anacho Erelid
Quote mij: ja maar juist de 'niet'moderne uitstraling van deze site zal veel mensen aantrekken en om er dan een filmpje bij te doen terwijl dit gewoon een nieuwssite is in de zin van kranten... @mij, ho ho niet vloeken in de kerk, WMR is GEEN ik herhaal GEEN gewoon maar een nieuwssite, we zijn een opmerkelijke site, maar nieuws is geen voorwaarde.Het mag in principe uit het jaar 0 zijn, als het maar Waar en Raar is.;) |
|
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
@Anacho, ja okay, ik bedoel dan ook geen nieuws in de zin van nieuw maar gewoon in de zin van iets dat je nog niet wist |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
der was hier wel een topic over video\'s, kijk het mag van mij best wel doorgaan maar dan wel offtopic bij moppen ofzo hier is die topic |
|
|