uit de hand gelopen |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
sliert topics? het zijn er opeens heel veel zullen we daarvoor iets van regles maken ofzo? |
|
|
nietmeer
|
ik wil wel regels |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Staan er in die topics niet genoeg regels dan? |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
nee, regels Over de topics. niet te veel etc. |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
We zullen er wel een paar sluiten. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
jaja, hak hak hak.. zinloos geweld.. laat dat toch.. je hoeft er toch geen 80 ofwel 300 eurocent voor te betalen.. kijken mensen te minste minder naar die kt spelletjes op TV - en brengt meer mensen samen aan een lekkere met boter besmeurde glibberige door de modder gevoerde glibber sliert.. ja.. en euh.. wegknippen.. wat is daar nu goed van.. je hoeft toch niet mee te doen.. heh, klik je toch gewoon op mijn blog..duh.. natuurlijk ja.. of op die van je buurman of vrouw of hond..
nou, ik start nog een sliert hoor.. ik ben zo weer terug.. lekker kikkerbilletjes van me heh.. ja.. nou.. dus..
waar ging dit eigenlijk over.. Oja, topic regels.. tja, regels worden hier niet gehandhaaft maar nageleeft.. daar zit het woord leven in.. actief, interactief.. en niet van .. jij bent stout pats even opmerking wissen.. nee, gewoon van.. dat zeg ik niet.. nee.. ik verlaag me niet tot molshoop van het jaar.. juist ja.. zo moet het zijn..
ok - kopje koffie allemaal? Edit sjatter: Kan je een beetje op je taal letten. |
|
|
heraux Oudgediende
Even ter attentie van allen voor allen Iemand die op dit forum zijn email achterlaat kan spam verwachten als deze via google te vinden is. Even ter info. ik zet hier een e-mail neer mailto:lekkermis@geenserver.nl voor meer info U kunt dan via google controleren hoesnel deze mail vindbaar is.. |
|
|
Roselien Erelid
WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Uw zoekbewerking - lekkermisgeenserver.nl - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd Suggestie:*Zorg ervoor dat alle woorden goed *gespeld zijn. *Probeer andere zoektermen. *Maak de zoektermen algemener. **zucht** nog steeds geen spoor van je email op google, maar misschien kan hij de server niet vinden, dat wil wel eens voorkomen _______________________________________ Verder nog even dit:HELP ZE PROBEREN ME UIT MIJN TENT TE LOKKENDoor er een sliert voor te houden Ik heb mijn tentje stevig dicht geritst maar het is wel moeilijk hoor _______________________________________ |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Op zich staat iedereen vrij om te openen wat ze willen, maar het moet wel beetje origineel blijven. |
|
|
Wien Erelid
WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Als de aardigheid eraf is sterft het toch vanzelf een langzame dood? |
|
|
nietmeer
|
denk het wel dan raken ze in de vergetelheid |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
No standard web pages containing all your search terms were found.
Your search - lekkermisgeenserver.nl - did not match any documents.
Suggestions: Make sure all words are spelled correctly. Try different keywords. Try more general keywords. |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
@heraux: bedankt, nu weet ik ook waarom ik zo veel spam binnen kreeg |
|
|
heraux Oudgediende
zoek maar eens op lekkermis.. das niet mis.. maar wel lekker |
|
|
heraux Oudgediende
@rosewie gaat ook op de camping met een fanatisch wormenzoeker |
|
|
nietmeer
|
het zijn er nu al veel minder Comment Voogeltje: Briljante reactie, volkomen zinloos! |
|
|
heraux Oudgediende
WaarMaarRaar.nl - uit de hand gelopen Uw zoekbewerking - lekkermisgeenserver.nl - heeft geen overeenkomstige documenten ... Your search - lekkermisgeenserver.nl - did not match any documents. ... www.waarmaarraar.nl/forum/2/ID/605377/GO/0/uit_de_hand_gelopen.html - 28k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren - Filter
Het effect van google |
|
|
heraux Oudgediende
- yahoo scored - ask vind nix - all the web - scored - live - scored - lycos - verkeerd resultaat - technorati - vind nix - feedster - time out - bloglines - vind nix - altavista - scored
geplaatst: 02-01-08 03:22:46, 03-01-08 18:26:36 gezocht : 04-02-08 14:17:07
|
|
|
heraux Oudgediende
De vraag is - welke informatie sneller door de zoekmachines wordt overgenomen.
Je kunt er een spelletje van maken om te kijken hoe snel het ene en het andere woord weer terug te vinden is.
Als de woorden generieke begrippen zijn dan is het niet zo interesant - maar de woorden uit de chaos-sliert zijn wel apart.
Zulke speciale woorden kunnen dan als zoek-tag dienen - men bied een tekst aan met een sleutelwoord (een chaos-woord) zodat jou tekst altijd te herkennen valt. Helaas mag dat woord NIET voorkomen in de chaos sliert anders vind hij deze in die topic.
wie vind dit langertermijn spelletje interesant?
voorbeeld:
"mijn jonge hond is gebeten door een wilde kat - klapperbang " sleutel: WaarMaarRaar jaargang 6 - datum laatste artikel : 04-02-2008 13:00 - aantal artikelen : 9748
We kunnen nu elke zoveel dagen kijken of deze informatie op internet is terug te vinden - waarschijnlijk vandaag al.. als niet - dan wordt dit een zoekertje..
Maar er is niet alleen google.. er is ook Yahoo en Altavista.. en welke van deze is sneller?
|
|
|