PHP accelerator |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik zag net dit artikel staan: PHP AcceleratorsMisschien iets voor hier om de serverload te verminderen? |
|
Griffer Actief lid WMRindex: 62 OTindex: 53
|
Nou, WMR gebruikt HTML... |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Griffer: Nou, WMR gebruikt HTML... Fout.. Denk nog mar eens goed na.. |
|
|
Staat toch echt .html bovenin mijn scherm :\ |
|
Ikke Oudgediende
Quote Griffer: Nou, WMR gebruikt HTML... a) kijk eens onderaan daar staat WMRphp 4.3 b) PHP is server-side, de output is inderdaad in HTML, je ziet de achterliggende scripts nooit |
|
Ikke Oudgediende
Quote Griffer: Staat toch echt .html bovenin mijn scherm :\ wat dacht je van 'n redirect? |
|
|
Quote Ikke: Quote Griffer: Nou, WMR gebruikt HTML... a) kijk eens onderaan daar staat WMRphp 4.3 b) PHP is server-side, de output is inderdaad in HTML, je ziet de achterliggende scripts nooit Waarom is dan bij andere sites het gewoon .php? EDIT: Ik bedoel, waarom heeft WMR het dan geredirect? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Griffer: Staat toch echt .html bovenin mijn scherm :\ Ja, staat er wel.. Quote Griffer:
Waarom is dan bij andere sites het gewoon .php? WMR is Google-vriendelijker.. |
|
|
Nvm allemaal, leer ik later wel eens een keer |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De urls die jij ziet zijn anders dan dat ze in werkelijkheid zijn We gebruiken inderdaad php. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
heuhm mmore ik denk dat de url er voor php er iets zoals dit uitzien ? .nl/offtopic/2/ ID/64214/GO/0/PHP_accelerator.html#chat64402 wordt: .nl/offtopic/ index.php?forumid=2&topicid=64214&pagestart=0#chat64402 ?? zoiets denk ik aan tenminste als ik mijn urls herschrijv (nieuws/vieuws/2/) wordt het : index.php?action=nieuws&subaction=vieuw&nieuwsid=2 |
|
Mmore Administrator
|
iets in die richting ja |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
|
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Mmore: iets in die richting ja Dan laat me .htaccess kennis me nog niet in de steek @hebik het werkt toch |
|
Mmore Administrator
|
Quote my-angel: hebik het werkt toch Daar gaat het tenslotte om |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
dit was heel inzichtelijk leuk - meer meer!! |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
WMR gebruikt PHP, echter worden alle .html bestanden door een simpele aanpassing (.htaccess) door de PHP parser gehaald.
De artikelen gebruiken volgens mij mod_rewrite. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Sommige dingen zijn overigens wel html maar die zijn dan weer door php gemaakt en opgeslagen als php zodat ze sneller laden. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Voor de statistieken liefhebbers onder ons WMR bestaat uit iets meer dan 200 php bestanden. |
|
Ikke Oudgediende
Quote Voogeltje: Voor de statistieken liefhebbers onder ons WMR bestaat uit iets meer dan 200 php bestanden. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Quote heb ik: ehhh, ik vat hier geen hol van Ik sluit me hier helemaal bij aan. Maar dat maakt niet uit, zolang ik maar domme teksten kan blijven schrijven werkt het voor mij. |
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
Quote Griffer: Nou, WMR gebruikt HTML... hahahaha Voogeltje leer mij eens zo'n dynamische pagina maken met html, het is mij nooit gelukt |
|
Ikke Oudgediende
Quote Dulcin: Quote Griffer: Nou, WMR gebruikt HTML... hahahaha Voogeltje leer mij eens zo'n dynamische pagina maken met html, het is mij nooit gelukt Me 2 Strax kan Voogeltje master classes in dynamische pagina's gaan geven |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
ASP.NET 2.0 met Visual Studio 2005 is PHP voor dummies hehe, althans zo zie ik het, en ik ben zo'n dummie |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Lang leve de dummies Het is beter om een dummie te zijn, want dan kan je nog wat leren. En als je dat niet kunt dat zou pas k*t zijn want dan zou je eigenlijk altijd dom blijven om dat je niet meer kunt leren |
|