De Blogs aanpassen |
nietmeer
|
Zou het mogelijk zijn dat wanneer ik in reacties in mijn blog wil reageren, dat ik dan alle reacties van het betreffende blog openen kan ? Zodat ik alle reacties kan plaatsen en dan pas sturen, lijkt mij wel handig. |
|
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Ja je moet nu steeds opslaan en dan weer terug naar het blog en dan de volgende opnieuw opslaan enz enz. Vooral als je veel reactie`s hebt, is dit tijdrovend. |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
heb je iets beters te doen dan |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Err.. Dat wordt wel heel moeilijk, je kan ook gewoon een nieuwe post maken en dan met @$naam reageren toch? |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mmore, wil je dat nooit meer doen? Ik verslik me in de koffie van t lachen Hmpf, vaagjes, dit was bestemd voor in mededelingen, meer koffie dus |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Mmore: Maak nu gewoon wat er gevraagd wordt Niet steeds zo jammeren hoor |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Maar niet iedereen reageert op reacties in de blogs. Ik vind dat Joey wel gelijk heeft, zo doe ik het ook en ik zie het bij de andere blogs ook heel veel.
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Elke blog entry is een partitie met data stel ik gooi alle opmerkingen bij elkaar in een lijst op deze manier _______________________ jan zegt: blalala..
# henise: nou, tis me wat met je tong
piet zegt: nou nou.. ____________________ Waarbij de data in een brok wordt geplaatst dan kan deze in een keer worden geopend voor EDIT (henise)
|
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kan het niet gewoon simpel dat je na het wijzigen van een reactie en het dan opslaat dat je dan niet doorverwezen word naar je blogpagina maar naar het blog met de reactie die je net hebt gewijzigd? |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Niet zo lui,he |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik vind het gewoon irritant (geen verwijt hoor ) dat ik steeds terug naar mijn weblog moet, bijvoorbeeld als ik een iets oudere (die dus niet meer in de 5 meest recente reacties staat) reactie wil veranderen. dan moet ik de hele tijd heen en weer, en dat was eigenlijk mijn punt. maar ik kan ermee leven hoor |
|
|
Whiteley Erelid
WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Met AJaX kun je dit toch makkelijk maken of niet? Gewoon zo'n knopje om te editen die dan opent zonder een hele nieuwe pagina in te laden, als je begrijpt wat ik bedoel |
|
|